تعامل مسجدی‌ها با همه طیف‌ها زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات است

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی گفت: مسجدی ها باید با همه طیف ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشند زیرا با همین تعامل و ارتباط می شود اعتماد سازی کرده و مردم را برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کرد.

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: حضور کاندیدای متعدد از هر طیفی و شوری که کاندیدا به وجود می آورند در حضور حداکثری مردم بسیار موثر است و به انتخابات رونق می بخشد.

مشاور امور روحانیت استاندار کرمان با بیان اینکه  کاندیدا از فرصت تبلیغات برای شور اجتماعی بهره ببرند، ابراز کرد: کسانی که در فضای اجتماعی موثر هستند مردم را در جریان اهمیت این رویداد بزرگ جمهوری اسلامی قرار دهند.

وی با اشاره به این که متاسفانه در نقاطی از فضای اجتماعی دچار یک سردی و ناامیدی نسبت به فضای آینده هستیم، اظهار کرد: فعالان اجتماعی که با مردم ارتباط نزدیکی دارند می توانند در امید آفرینی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات موثر باشند.

حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای کشور به دست آورده است که شاید در لا به لای حجم زیاد اخبار، از چشم بسیاری از مردم پنهان مانده باشد که فعالان اجتماعی باید این دستاوردها را به اطلاع مردم برسانند.

مشاور امور روحانیت استاندار کرمان با بیان اینکه مسجد یک شبکه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در این شبکه اجتماعی آدم های موثر زیادی حضور دارند و فعالیت می کنند که باید با برقراری ارتباط نزدیک و جهاد تبیین در بین اطرافیان و اهالی محله شان شور انتخاباتی ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: مسجدی ها باید با همه طیف ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشند زیرا با همین تعامل و ارتباط می شود اعتماد سازی کرده و مردم را برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کرد.

حجت الاسلام الله وردی جنگ شناختی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی را یک چالش جدی عنوان کرد و گفت: جنگ روانی و شناختی دشمن هنگامی محقق می شود که ما خلا ارتباط صحیح و درست را با بدنه جامعه که مردم هستند، داشته باشیم.

مشاور امور روحانیت استاندار کرمان کرمان اظهار کرد: باید  افرادی که مورد اعتماد و وثوق مردم هستند و قدرت ارتباط کلامی و رفتاری بهتری با مردم آنها را نسبت به حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

وی عنوان کرد: ما از جایگاه طرفداران حاکمیت نباید برای حضور مردم در انتخابات ورود پیدا کنیم بلکه باید از جایگاه کسانی که مردم را دوست دارند و به مردم علاقه مند هستند، وارد شویم.

حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: این مردم سالهاست که در مسیر اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و مقاومت کرده اند ما باید در کنار آنها قرار بگیریم زیرا همین ارتباط محبت آمیز ما مطمئنا می تواند مانع بزرگی برای فضای روانی و جنگ شناختی که دشمن به وجود آورده است، باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کاندیدا و طرفدارانشان انتظار داریم که به سمت وعده هایی که احیانا عملی نیستند، نروند بلکه سعی کنند یک فضای رقابت شاداب و بدون تنش را برای شهرستان و حوزه انتخابیه خودشان به وجود آورند.

کد خبر 1751188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha