مدیران تصمیمات خلق‌الساعه و شگفتی ساز را از دستور کار خارج کنند

فرماندار سرایان مهمترین پروژه اولویت دار دستگاه های اجرایی را مسئله انتخابات و تلاش برای افزایش میزان مشارکت توصیف کرد و گفت: مدیران در ایام انتخابات تصمیمات خلق الساعه و شگفتی ساز را از دستور کار خارج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، یاسر رضوی حیدری امروز پنج شنبه (۳ اسفند) در جلسه شورای اداری سرایان مشارکت را یکی از مولفه های امنیت ساز برای نظام برشمرد و اظهارکرد: کاهش مشارکت در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه مشارکت مردم در همه امور بنا شده است امنیت را دچار خلل می کند و این موضوع باید برای مردم بازگو شود.


فرماندار سرایان با توصیه به مدیران بیان کرد: توجه به دغدغه های مردم باید در اولویت فعالیت ها و حرکت در این مسیر باید در دستور کار قرار گیرد.


وی با تاکید براین نکته که در فضای تبلیغاتی و انتخاباتی از مسئولان انتظار مسئله شناسی می رود، اضافه کرد: زمانی که با مردم صحبت می کنید خیلی بهتر و راحت تر قضیه را درک و همراهی خواهند کرد و ما را در ارائه راه حل در رسیدن به هدف کمک خواهند کرد.


وی ورود مسئولانه مدیران را در جریانات و ریشه یابی مشکلات مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید براساس برنامه زمان بندی در ایام تبلیغات در روستاها مستقر و خدمات انجام شده را برای مردم تبیین کنند و اقدمات مورد نیاز روستا شناسایی کنند.


مقام عالی دولت در سرایان با تاکید بر این موضوع که مدیران در ایام انتخابات تصمیمات خلق الساعه و شگفتی ساز را از دستور کار بایدخارج کنند، افزود: برخی تصمیمات نیازمند اغناسازی و زمینه سازی است.

کد خبر 1751222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha