تکاپوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران برای بزرگداشت ۱۸اسفند

حجت الاسلام ترابیان از تشکیل نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در مازندران خبر داد و گفت: بچه های مساجد استان در حوزه های مختلف تربیتی، قرآنی و کتابخوانی به همراه امام محله، مدیرمسئول و رابط برتر به یمن ۳۱سالگی کانون های مساجد معرفی و تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد ترابیان- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، با بیان اینکه اختصاص یک روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام کانون های فرهنگی هنری مساجد نشان از اهمیت فعالیت در سنگر مسجد دارد، اظهار کرد: تلاش داریم سی و یکمین سالروز تاسیس کانون های مساجد با حضور فعالان مسجدی به همراه خانواده هایشان در قائم شهر و یکی از شهرستان های غرب استان برگزار شود.

 وی با بیان اینکه برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه استان از جمله برنامه های سالروز تاسیس کانون های مساجد در دیار علویان است، گفت: هزار و ۲۱۹کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران فعالیت می کنند.

حجت الاسلام ترابیان به منویات رهبری برای تقویت کانون های مساجد با همکاری بسیج اشاره و از این کانون ها به عنوان منسجم ترین مرکز فرهنگی در سطح جامعه یاد کرد و یادآورشد: آئین نکوداشت ۱۸اسفند با حضور اقشار مختلف جامعه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد به میزبانی شهرداری قائم شهر با محوریت شهرستان های همجوار و دیگری با محوریت منطقه ویژه تنکابن برگزار می شود.

وی ادامه داد:  بچه های مساجد استان در حوزه های مختلف تربیتی، قرآنی و کتابخوانی به همراه امام محله، مدیرمسئول و رابط برتر به یمن ۳۱سالگی کانون های مساجد معرفی و تجلیل می شوند.

حجت الاسلام ترابیان خاطرنشان شد: پیام های وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت ۱۸ اسفند در مراسم بزرگداشت این کانون ها قرائت خواهد شد.
وی از دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم «مصطفی زال نژاد» عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته پیاده به اسلام خدمت می کرد وسال ۱۳۹۵ در منطقه درعا سوریه به شهادت رسید خبر داد و افزود: پیکر پاک این شهید والامقام در امامزاده ابراهیم آمل آرام گرفته است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد ونام حمید رجب نژاد مدیر مسئول فقید کانون فرهنگی هنری حجت الاسلام صالح قائمی مسجد جامع رزه کنار شهرستان بابلسر از تکریم خانواده این فعال مسجدی خبر داد.

کد خبر 1751231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha