انتخابات ۱۱ اسفند بسیار سرنوشت ساز است/ مردم ایران با حضور خود بار دیگر محاسبات دشمن را برهم بریزند

سردار سلامی با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند بسیار سرنوشت ساز است از مردم ایران خواست تا روز جمعه برای رضای خداوند متعال و حمایت از وطن، اسلام، دین، رهبر و اعتقادات خود نیت کرده و پای صندوق های رای شرکت کنند و بار دیگر یک نمایش خیره کننده را از خود نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار حسین سلامی امروز (پنجشنبه ۳ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی همچون حضور پرشکوه در ۲۲ بهمن، با حضور در انتخابات این نشاط سیاسی که در جامعه به شکل بالقوه وجود دارد را به فعلیت تبدیل کنند و باعث ناامیدی دشمن برای تعقیب طرح های خطرناک علیه ایران شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی در سال های گذشته، افزود: دشمنان همیشه قصد داشتند تا خودشان را به آرزوهایشان نزدیک کنند اما حضور پرشور مردم در صحنه ها و فعالیت های گسترده سیاسی مثل انتخابات، راهپیمایی های بزرگ و سطح ملی باعث می شود که همه دشمنان محاسبات خود را دوباره بازنگری کنند و قضاوت خود را نسبت به نظام، مردم و رابطه مردم با نظام تغییر دهند و از آن توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همیشه در این طور صحنه ها بر دشمن غلبه کرده است، گفت: مردم ما یک خصوصیت بسیار زیبایی دارند که هر وقت احساس کنند پشت یک سیاست دشمنان ما قرار دارند کاملا در مقابل آن یک آرایش جنگی واقعی به خود می گیرند.

سردار سلامی ادامه داد: انتخابات صرفا رای دادن به یک کاندیدا در یک نقطه ای از کشور نیست بلکه سطح تاثیر این انتخابات جهانی است.

وی اظهارداشت: وقتی این مشارکت ها با هم تجمیع می شود، ایران نشان می دهد که همچنان سربلند و متکی بر آرای مردم و اراده مردم راه خودش را از میان این همه سختی دارد طی می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم ایران خواست تا موقعیت را بسیار سرنوشت ساز حساب کنند و روز جمعه برای رضای خداوند متعال و حمایت از وطن، اسلام، دین، رهبر و اعتقادات خود نیت کرده و پای صندوق های رای شرکت کنند و بار دیگر یک نمایش خیره کننده که شایسته ملت ایران است را از خود نشان دهند.

کد خبر 1751235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha