ضرورت انتخاب درست در به کرسی نشاندن نمایندگان

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر ضرورت انتخاب درست در به کرسی نشاندن نمایندگان گفت: اگر هرجا در دولت های مختلف کشورمان دچار پیشرفت شده بستگی به نوع انتخاب مردم در رئیس دولت و نمایندگان مجلس و بالعکس بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌ الاسلام ملکی_ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رودبار در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله لاکه شهرستان رودبار با بیان اینکه تاریخ اسلام گواهی می دهد که حتی یک رای به شخص غیر اصلح  آنقدر مهم است که می تواند سرنوشت امت را برای ۲۵ سال تغییر داده و تحت تاثیر قرار دهد گفت: در جریان سقیفه یک رأی باعث شد امیرالمؤمنین (ع) که ولایتش از طرف خداوند مشروعیت داشت ۲۵سال خانه نشین شود و از صحنه حکومت بظاهر کنار گذاشته شود و اشخاص غیر اصلحی روی کار بیایند.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی هم نشان داده که انتخاب درست می تواند آنقدر مهم باشد که ۳۵ سال مردم از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: انتخاب درست و بجای نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری برای داشتن حکومت و نظامی سالم ضروری است.

وی اظهار کرد: در سال ۶۸ بعد از رحلت حضرت امام(ع) با انتخاب یک شخصیت اصلح و واجد تمام شرایط، بعنوان رهبر انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران و امت اسلام از آن بهره برده اند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: بنابراین اگر هرجا در دولت های مختلف کشورمان دچار پیشرفت شده بستگی به نوع انتخاب مردم در رئیس دولت و نمایندگان مجلس و بالعکس بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خیلی فرق می کند که چه کسی را انتخاب میکنیم و به مجلس می فرستیم، خاطر نشان کرد: باید کسی را به مجلس بفرستیم که با مردم صادق باشد، به قولی که به مردم می دهد عمل کند، بتواند از حقوق مردم حوزه انتخابیه خود دفاع کند، درد مردم را چشیده وپاک دست باشد.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: مردم برای انتخاب کاندیدای مدنظر خود به بزرگی و کوچکی بنر و رنگی بودن پوستر کاندیداها نگاه نمی‌کنند، بلکه به صداقت و عدم صداقت کاندیداهای خود نگاه می کنند و رأی می دهند.

کد خبر 1751310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha