فعالیت‌های بچه های مسجد نیازمند حمایت است

امام جمعه شهرستان فلاورجان با اشاره به فعالیت نوجوانان و جوانان در مساجد گفت: فعالیت های آنان نیازمند حمایت مادی و معنوی از سوی مسئولان دستگاه های فرهنگی، خیرین و متولیان مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد قدوسی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان که با حضور معاون ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد همراه بود اظهارداشت: بسیاری از برنامه های فرهنگی مساجد به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری انجام می شود و به سبب فعالیت این مراکز افراد زیادی جذب مساجد شده اند.

امام جمعه شهرستان فلاورجان افزود: تداوم این فعالیت ها نیازمند حمایت مادی و معنوی متولیان امر تا انگیزه فعالیت و همکاری ها تقویت شود.

وی همکاری اعضای هیات امنا مساجد، ائمه جماعات، دستگاه های فرهنگی و خیرین با بچه های مسجد را ضروری خواند.

حجت الاسلام قدوسی توسعه فعالیت های قرآنی را لازم دانست و اذعان داشت: مساجد بهترین مراکز برای انجام این دسته از فعالیت ها است و لازم است پیام ها و توصیه های قرآنی در رفتار و عمل نیز جاری شود.

فعالیت یکصد کانون فرهنگی و هنری در فلاورجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فلاورجان به فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: حدود یکصد کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان تاسیس شده که میزان فعالیت هر مرکز متفاوت است.

«سید الیاس صالحیان» ادامه داد: تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در رویدادهای ملی حائز رتبه شده اند و توانسته اند فعالیت های شاخص ارائه دهند.

وی با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی، هنری و قرآنی در محله ها با محوریت مساجد و فعالیت های کانون های مساجد ایجاد شده، تصریح کرد: برگزاری بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری فلاورجان در شهرها و روستاها توسط کانون های فرهنگی و هنری انجام می شود.

کد خبر 1751324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha