مردم باید افراد نخبه و برتر جامعه را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند

حجت الاسلام غبیشاوی با دعوت مردم به حضوری پر شور در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، گفت: مردم باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی افراد نخبه و برتر جامعه را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان؛ «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۴ اسفندماه) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن‌الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، اظهار کرد: مظلومان عصر فعلی به ویژه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین تمام امیدشان اول به خدا و منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) است.

خطیب نماز جمعه آبادان، اعتقاد به منجی بشریت را مسئله‌ای جهانی دانست و افزود: انتظار و خودسازی زمینه ساز ظهور است که در کنار دعا کردن بهترین اثرگذاری را خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از یخنان خود با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح کرد: سبزپوشان جان برکف و سربازان آقا و مولای ما حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) ارمغان آورنده موفقیت های مختلف در کشور هستند.

حجت الاسلام غبیشاوی، به فعالیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این عزیزان افرادی هستند که شبانه روز خود را به خطر می‌اندازند و موفقیت های فراوانی را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و ... در کشور همانند بازگردانی اموال بابک زنجانی به خزانه دولتی رقم زدند.

 وی در بخشی دیگر با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: افراد انتخاب شده از سوی مردم به عنوان نمایندگان مجلس باید از نخبگان‌ جامعه باشند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم انتخاب افراد اصلح از سوی مردم، خاطر نشان کرد: مردم باید نخبگان و برترین افراد جامعه را انتخاب کنند، چراکه قانون‌گذاری کشور را بر عهده خواهند گرفت.

وی به ویژه‌گی های بارز کاندیدای اصلح برای انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و بیان داشت: تفکر معقول و شجاعت در عمل، دارای همت جهادی، شناخت واقعی از مشکلات مردم، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی عدالتی از جمله ویژگی‌هایی است که باید یک نماینده مجلس داشته باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی، ملت ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان را به خضوری پرشور و باشکوه پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: ملت شریف ایران این بار نیز از دوازدهمین امتحان انتخابات مجلس نیز همانند ادوار گذشته با موفقیت و سربلندی خارج شوند و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان علیه نظام و استکبار جهانی و سردمداران ظالم غربی خواهند زد.

کد خبر 1751352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha