کاندیداها وعده‌های ناممکن و نامعقول ندهند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: متاسفانه شاهد هستیم بعضی از کاندیداها وعده‌های نامعقول و غیر ممکن می‌دهند البته که سطح آگاهی مردم چنین وعده‌هایی را باور نمی‌کند و جز تخریب چهره خود این افراد، نتیجه دیگری برای آنها ندارد.

حجت الاسلام عباسعلی مومن،  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: متاسفانه شاهد هستیم بعضی از کاندیداها وعده‌های نامعقول و غیر ممکن می‌دهند البته که سطح آگاهی مردم چنین وعده‌هایی را باور نمی‌کند و جز تخریب چهره خود این افراد، نتیجه دیگری برای آنها ندارد.

حجت الاسلام مومن افزود: داوطلبان انتخابات علاوه بر ممانعت از تخریب همدیگر، از سیاه‌نمایی در خصوص ادوار گذشته هم پرهیز نمایند.

وی بیان کرد: کاندیداها علاوه بر اینکه برنامه های خود را توضیح می دهند نسبت به رفع مشکلات موجود راهکار ارائه داده و پیشرفت های کشور را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام مومن ادامه داد: با توجه به اهمیت و ابعاد مختلف انتخابات در ایران اسلامی، تمام جهان به نحوه برگزاری این رویداد مهم سیاسی در کشور توجه ویژه‌ای دارند.

وی گفت: به همین منظور ملت بزرگ ایران با آگاهی بار دیگر در انتخابات پیش روی  با حضور حماسی خود اقتدار و همگرایی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

کد خبر 1751369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha