قهر با صندوق رأی راه حل مشکلات کشور نیست

حجت الاسلام فرحمند با تاکید بر اینکه هر حرکتی که باعث ناراحتی دشمن شود طبق آیات قرآن عمل صالح است و قهر با صندوق رای راه حل مشکلات کشور نیست گفت: باید بدانیم که به جز صندوق انتخابات راهی برای رفع مشکلات مردم نداریم.

حجت‌الاسلام صابر فرحمند_ امام جماعت حرم سلطان سید جلال‌الدین اشرف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان انتخابات را قدم بزرگی برای کشور دانست و اظهار کرد: این قدم باعث ناراحتی دشمن می شود.

وی با تاکید بر اینکه هر حرکتی که باعث ناراحتی دشمن شود طبق آیات قرآن عمل صالح است گفت: باید بدانیم که به جز صندوق انتخابات راهی برای رفع مشکلات مردم نداریم.


حجت الاسلام فرحمند تصریح کرد: قهر با صندوق رای راه حل مشکلات کشور نیست بلکه اضافه کردن مشکلات کشور هم از نظر امنیتی و هم اقتصادی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه باید سعی کنیم پای صندوق های رای برویم، رای دهیم و به بهترین گزینه هم رای بدهیم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هرکسی که می تواند روی جمعی تاثیرگذار باشد باید در انتخابات، مشارکت و انتخاب گزینه درست، فعالیت کند.

حجت الاسلام فرحمند اضافه کرد: قطعا همه ائمه جماعت روی مأموین خود تاثیرگذار هستند و این وظیفه را دارند که آن ها را به انتخابات دعوت کنند.

وی خاطر نشان کرد: این دعوت می تواند ‌با صحبت های دو به دو، یک به یک، پاسخ به سوالات و شبهات یا ریشه های روایی آیات در مورد مشارکت مردم در کارها و حکومت داری شکل بگیرد و همه اینها می تواند با تاثیر گذاری ائمه جماعت بر روی مخاطبین خود بیشتر مورد توجه باشد.

حجت الاسلام فرحمند اضافه کرد: البته اگر همه مساجد راهی برای مناظره، تریبون های پرسش و پاسخ از کاندیداها و یا کسانی که تاثیر گذار هستند برای همه افراد فراهم کنند تا تبیین گری صورت بگیرد کار بسیار ارزشمند و قابل قبولی خواهد بود.

کد خبر 1751373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha