امنیت کامل در نظام جمهوری اسلامی حکم فرما است

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان، گفت: بحمدالله امنیت کامل در نظام جمهوری اسلامی حکم فرما است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام پیش رو گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) بازوهای مستحکم نظام اسلامی در تامین و تثبیت امنیت کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در عین حال که در کانون ناامنی‌ها و در مرکز شرارت‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است، ادامه داد: این مهم با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره و در همه شرایط و بحران های، امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند، اظهار داشت: این دلیر مردان در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند و همواره در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با بیان انیکه مجموعه وزارت اطلاعات در تمامی صحنه‌های مرتبط به حفظ تمامیت ارضی، نظام جمهوری اسلامی، کیان کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نهایت ایثارگری و جان‌فشانی را از خود نشان داده است، گفت: این مجموعه ارزشمند در این مسیر شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که ملت ایران باید با هوشیاری و آگاهی و همچنین حضور آگاهانه و گسترده خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه با بیان اینکه ایام ولادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام در تقویم بسیار مبارک و ارزشمند بوده و مفهموم والایی دارد، ادامه داد: اگر ایران امروز از امنیت پایدار برخوردار است مرهون ایثار این سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این سربازان ولایتمدار از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت مردم دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: این سربازان گمنام تا پای جان از ارزش های اسلامی دفاع می کنند.

کد خبر 1751463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha