چهارمحال‌وبختیاری آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

حسین میرزایی از آمادگی استان چهارمحال‌وبختیاری برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: تمام تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم این دوره از انتخابات در استان فراهم است.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تمام تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم این دوره از انتخابات در استان فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: براین‌اساس دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری بین ۲ نامزد یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیرماه ماه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دراین‌ارتباط از تمام واجدین شرایط در چهارمحال‌وبختیاری درخواست می‌شود با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری به نحو مطلوب برگزار شد.

وی اضافه کرد: با همراهی و تعامل خوب بین هیئت‌های اجرایی، فرمانداران، ناظران، بازرسان، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در استان عملیاتی و اجرایی شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری ساعت هشت صبح آغاز و بر اساس قانون باید به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شد که به دلیل استقبال مردم از سوی وزیر کشور در چند مرحله این انتخابات تمدید شد و تا ساعت ۲۴ ادامه یافت.

وی ادامه داد: پس از این مدت شمارش آرا برابر قانون در چهارمحال‌وبختیاری آغاز و در موعد زمانی مقرر نتیجه به وزارت کشور اعلام شد.

حسین میرزایی یادآور شد: میزان مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری قابل‌توجه و مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: در انتخابات‌های گذشته ۲ انتخابات رئیس‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت همزمان برگزار می‌شد اما چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری دراین دوره به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی زودهنگام برگزار شد بااین‌وجود استقبال و مشارکت خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری داشتن کارت ملی را به‌عنوان یکی از مدارک هویتی برای رای دادن الزامی دانست و گفت: کسانی که دارای شناسنامه قدیمی هستند به‌همراه‌داشتن شماره کد ملی الزامی است.

حسین میرزایی گفت: همچنین به‌همراه‌داشتن یکی از مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه) در پادگان‌ها و بیمارستان‌ها برای رای دادن الزامی است.

کد خبر 1770439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha