مصادیق زیادی مبنی بر لزوم تداوم راه شهید رئیسی وجود دارد

سردار نظری گفت: در برابر کلی‌گویی‌ها مبنی بر توقف راه شهید رئیسی توسط برخی افراد اما ما مصادیق زیادی برای ضرورت تداوم مسیر شهیدجمهور داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، دوشنبه (۱۱ تیر) نظری در همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان شرایط کنونی کشور را به جهت در پیش بودن دور دوم انتخابات ویژه و حساس توصیف و بیان کرد: این روزها برای دشمن هم اهمیت دارد و  برای همین در همه عرصه‌ها خصوصاً فضای مجازی با عملیات روانی و تکنیک‌های مجازی علیه نظام‌ درحال دسیسه و دشمنی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن این نکته که حقوق بشر آمریکایی را می توان از سوگیری آمریکا بعد از عملیات وعده صادق و همچنین از طوفان الاقصی با به خاک و خون کشیدن هزاران زن و کودک فلسطینی شناخت؛ افزود: این در حالی است که عده‌ای طی دو سال اخیر داعیه این را داشتند که اینها مردم ما را نجات می دهند.
وی ادامه داد: ما مکتب قوی، رهبری قوی و مردم مکتبی داریم اما در عین حال یک حریف قوی هم داریم که باید آماده مبارزه با او باشیم و بدانیم نگاه به بیگانگان و به بیرون از کشور و نگاه به کدخدا و بدون توجه به ظرفیت های داخلی راه نجات کشور نیست اما منکر تعامل با جهان هم نیستیم زیرا شهید جمهور از ظرفیت ارز ۱۵ کشور منطقه برای پیشبرد اهداف راهبردی اقتصادی استفاده کرد.
سردار نظری با فهرست کردن بخشی از اقدامات مهم و مؤثر دولت شهید جمهور از افزایش فروش نفت تا ذخیره کالاهای اساسی، ایجاد اشتغال، ارتباط با کشورهای منطقه، پرداخت بدهی‌های سرسام آور گذشته که همچنان در حال پرداخت است، کاهش بیکاری و... یادآور شد: اما عده‌ای در حالی سخن از توقف اقدامات سه ساله دولت شهید جمهور می کنند که علت آن را بیان نکرده و مصداقی ندارند و کلی گویی می‌کنند اما ما برای دفاع از آن اقدامات مصداق‌های زیادی داریم.
وی خاطرنشان کرد: نگاه دولت سیزدهم نگاه به درون و توانمندی ها بود که نمونه آن را در بحث کرونا دیدیم اما عده‌ای با تخریب و لجن پراکنی برای رسیدن به قدرت حرف‌هایی می‌زنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تلاش‌های دشمن از مسیر دروغ و تهمت و تخریب و سانسور توانمندی‌ها ترور شخصیت و... برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد: امروز شما فعالان مجازی باید با تمام توان و تخصص برای القای امید و نشاط عمل کنید زیرا زمانی موفق هستید که به شناخت از دشمن برسید پس با محتوای واقع بینانه و غیرتخریبی برای مشارکت حداکثری تولید محتوا کنید تا به دوام و قوام نظام رنگ و لعاب جدیدی ببخشید.
وی با تأکید بر توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری؛ تصریح کرد: اگر ولایت مدار هستیم باید با اقدام و کار جهادی در بحث مشارکت حداکثری ورود کنیم.

کد خبر 1770635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha