حضور تک تک افراد در انتخابات، سرنوشت‌ساز است

بصیری‌پور با تأکید بر اهمیت رأی تک تک افراد در مرحله دوم انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، گفت: امروز همه مجاهدان حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، فاطمه بصیری‌پور امروز دوشنبه (۱۱ تیر) در سومین هیات اندیشه‌ورز بسیج استان اظهار کرد: هیات‌های اندیشه‌ورز در موضوعات مختلف به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و آنچه ظرفیت‌های استانی ایجاب کرده برای خدمت و رفع موانع و مشکلات پای کار آورده‌ایم.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال چهار راهبرد امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت را برای انتخابات ترسیم کردند.


مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری گفت: شاخص های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری تبیین شود و انشالله رئیس جمهوری فعال، پرکار، خادم مردم و معتقد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی منتخب شود.

وی بیان کرد: در این مرحله از انتخابات هر نامزدی که نسبت به دیگری رأی بیش‌تری بیاورد، به عنوان منتخب مردم معرفی خواهد شد.


مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت رأی تک تک افراد در مرحله دوم انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، بیان کرد: خراسان جنوبی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری رتبه اول مشارکت را کسب کرد که نشان از تعهد و پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با مشارکتی باشکوه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین افتخارات ملت با شور و شکوه بیشتری ثبت خواهد شد.

وی به تبیین نقش بانوان در عرصه های  اجتماعی پرداخت و افزود: زنان در تحقق مشارکت حداکثری نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 1770571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha