نوای «لبیک یا مهدی» امشب در خراسان‌جنوبی طنین‌انداز می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امشب ساعت ۲۱ نوای «لبیک یا مهدی» همزمان با سراسر کشور از بلندگوهای همه مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه های استان طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز (۵ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ندای لبیک یا مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به همراه دعای فرج «الهی عظم البلا...» و نورافشانی در شب نیمه شعبان در ساعت ۲۱ از  بلندگوهای همه مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان سراسر استان طنین‌انداز خواهد شد.

وی از مردم شریف و متدین خراسان جنوبی دعوت کرد با ندبه و تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای آزادگان و مستضعفان عالم را طلب نموده و برای رفع بلایا  و گرفتاری‌ها در ویژه برنامه‌های سراسر استان حضوری فعال داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم شادپیمایی منتظران ظهور در بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر آغاز می‌شود و به سمت مسجد امام حسین(علیه السلام) ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به احیای شب نیمه شعبان در برخی از مساجد سطح استان، بیان کرد: در روز نیمه شعبان ایستگاه‌های پذیرایی نیز در نقاط مختلف شهر دایر خواهند بود و برنامه‌هایی همچون اجرای سرود و غرفه‌های مختلف فرهنگی خواهیم داشت.

کد خبر 1751499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha