مشارکت حداکثری در انتخابات، کشور را تقویت خواهد کرد 

عزیزی، انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را از سیاسی ترین انتخابات دوران اخیر عنوان کرد و گفت: با مشارکت حداکثری باعث تقویت کشور می شویم.

 سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی_ معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت مشارکت حداکثری در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسأله انتخابات به عنوان راه حل مشکلات در کشور بسیار مهم است.  

وی با بیان اینکه ایران قوی به مجلس قوی نیاز دارد در تبیین اهمیت حضور فعالانه مردم در انتخابات گفت: مجلس نماد اثرگذاری مردم و اراده عمومی جامعه است که با مجلس قوی، دولت ریل گذاری در تصمیم گیری های مهم را انجام داده و ضمن نظارت در صورت نیاز، اصلاح و تعدیل را انجام خواهد داد.  

 عزیزی ادامه داد: سرنوشت جامعه ما متاثر از طرح های برخاسته از مجلس است بنابراین، مجلس قوی برخاسته از مشارکت حداکثری به شکل گیری ایران قوی کمک خواهد کرد.  
 
این کارشناس سیاسی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، راه حل مشکلات را  انتخابات سالم دانست و تصریح کرد: مشارکت در انتخابات علاوه بر نقش اساسی در حل مشکلات کشور، باعث پیشرفت و حرکت نظام و کشور به سمت آرمان ها و اهداف اسلامی خواهد شد.  

وی مشارکت حداکثری را تقویت جایگاه کشور در عرصه بین المللی بیان کرد و گفت: تقویت جایگاه کشور در عرصه بین المللی ارتباط مستقیمی با اراده مردم دارد، چرا که با  افزایش مشارکت و حضور در پای صندوق های رأی تقویت و مقبولیت حاکمیت را سبب می شوند.

عزیزی همچنین خاطر نشان کرد: با تقویت و مقبولیت حاکمیت دست نمایندگان ملت در عرصه سیاست خارجی و استیفای حقوق ملت بازتر خواهد شد.  

وی با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری خط بطلان و خط قرمز بر هرج و مرج دیکتاتوری خواهد شد افزود: کاهش مشارکت مردم و دلسردی آنان از انتخابات در بلند مدت گسست در نظام اجتماعی ایجاد می کند ولی افزایش مشارکت مردم در انتخابات خط بطلان بر این گسست ها خواهد بود.  

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش و توطئه های رسانه ای دشمن در کاهش حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: دشمن با امپراطوری رسانه ای در تلاش است حضور مردم که به عنوان برکت نظام جمهوری اسلامی است را، کم اهمیت جلوه دهد.  

وی هدف دشمن از کاهش مشارکت حداکثری را ایجاد تناقص و دو دستگی و جدایی بین مردم و حاکمیت  مطرح کرد و گفت، دشمن  در نظر دارد با کاهش مشارکت مردم در انتخابات ادعا کند که مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا شده اند.  
 
عزیزی شکل گیری یک مجلس قوی و کار آمد را در امتداد پیروزهای متعدد بر دشمن گام عملی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: با حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، درخت پرثمر انقلاب اسلامی در مقابل ضربه های نه چندان قدرتمند دشمن همچون گذشته مستحکم و پایدار  خواهد ماند.  

کد خبر 1751568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha