احیای شب نیمه شعبان با میزبانی ۴۵ بقعه متبرکه در شهرستان آستانه اشرفیه

خوبرو از برگزاری برنامه‌های جشن و شادی با عنوان «نسیم انتظار» در ۴۵ بقعه متبرکه شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت، انتظار حقیقی و منتظران راستین، ایجاد نشاط معنوی و ترویج فرهنگ مهدویت از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان است.  

حجت‌الاسلام عباس خوبرو_ رئیس اداره اوقاف آستانه اشرفیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: برنامه‌های جشن و شادی با عنوان «نسیم انتظار» در ۴۵ بقعه متبرکه شهرستان آستانه اشرفیه در حال برگزاری است.  

وی، ترویج و تبیین اندیشه مهدویت، انتظار حقیقی و منتظران راستین، ایجاد نشاط معنوی و ترویج فرهنگ مهدویت را از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در بقاع متبرکه برشمرد.

خوبرو افزود: آذین‌بندی بقاع متبرکه و خیابان های اطراف و برپایی جشن و شادی، سخنرانی، مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با عنوان قرار دوازدهم و «تبرک مهدوی»، احیای شب نیمه شعبان، قرائت مناجات شعبانیه، نورافشانی و اطعام طعام و برپایی ایستگاه صلواتی(چایی، شربت و شیرینی)، قرائت دعای کمیل و ندبه و عرضه محصولات فرهنگی، کاشت درخت به نیت امام زمان(عج) از دیگر برنامه‌های مراسم شب و روز نیمه شعبان و بزرگداشت میلاد حضرت امام مهدی(عج) در شهرستان آستانه است.  

وی تصریح کرد: ویژه این جشن ها و برنامه ها در حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف و سید محمد آخوند مزار و سید ابوجعفر کیاشهر برگزار خواهد شد.  

کد خبر 1751569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha