حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را ارتقا می بخشد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را در دنیا افزایش داده و موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شده است.

محمد امیدوار، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارکرد: انتخابات پیش رو مهمترین دستور کار نظام است و حضور گسترده با مشارکت بالا دشمنان مان که مخالفان آرامش و امنیت کشورمان هستند را مایوس خواهد کرد.

وی با اشاره به مایوس شدن دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: حضور گسترده مردم، امنیت و آرامش را به ارمغان خواهد آورد که در سایه همین امنیت است که رونق اقتصادی حاصل می‌شود.

امیدوار خاطرنشان کرد: ملاک و معیار برای همه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات عمل به قانون و حفظ خط قرمزها، رعایت اصل بی‌طرفی و سلامت انتخابات است و هدف ما از همه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها، برگزاری انتخابات سالم و پرشور در روز ۱۱ اسفند است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان  یکی از عوامل پیشرفت نظام را  همراهی مردم در تمامی صحنه‌ها و برنامه‌های نظام دانست و بیان کرد: در راهپیمایی‌ها و تظاهرات و یکی از مظاهر حضور مردم در صحنه انتخابات بوده که مشارکت بالای مردم در این صحنه سرنوشت ساز همواره نشانه اقتدار نظام است.

امیدوار با اشاره به حضور مردمی در تمام صحنه ها تصریح کرد: در جهان انقلابی نظیر انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد و مردمی بودن انقلاب و حضور ملت در همه شرایط کشور و در همه ناهمواری‌ها موجب گذر آسان مردم از بحران‌ها شده است.

وی اضافه کرد: هویت و کیفیت انقلاب ما در باور و اعتقاد مبتنی بر استقلال و آزادی بوده است و انقلاب این پیام را به جهان صادر کرده است.

وی  افزود: دفاع از مظلومان و محرومان تا رسیدن به استقلال راه انقلاب ما است، از طرفی دشمن نیز در این ۴۵ سال برنامه‌هایی فراوان و متنوع و خطرناکی تدارک دیده و عملیاتی کرده مانند کودتا، جنگ ،ترور، فتنه، اغتشاش و تخریب و انفجار و تحریم را در دستور کار داشته است، خدا را شاکریم که با همه هزینه‌های بی اندازه دشمن این ما هستیم که کنار هم پیروزمندانه در برابر دشمنان قد علم کرده ایم.

کد خبر 1751608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha