اجرای برنامه‌های متنوع ویژه نیمه شعبان در کردستان

حجت الاسلام رازیانی از اجرای برنامه های متنوع ویژه نیمه شعبان در سطح کردستان خبر داد.

حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان از برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه نیمه شعبان در کردستان خبر داد و اظهار کرد: برنامه های مختلفی در نیمه شعبان از شب گذشته تا امشب در سطح استان برنامه ریزی شده که با همراهی تشکل های وابسته به این اداره کل از جمله هیئات مذهبی اجرا شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: محور مراسم های نیمه شعبان در استان مردمی است که در سطح مساجد برگزار می شوند.

وی عنوان کرد: در مجموع همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از ولادت امام حسین (ع) و به صورت مستمر تا نیمه شعبان همزمان با ولادت حضرت حضرت مهدی(عج) ۲۵ ویژه برنامه در سطح مساجد استان کردستان و بیش از ۱۰۰ مراسم در هیات های مذهبی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذا یکی از برنامه‌هایی بود که در شهرستان مریوان به مناسبت نیمه شعبان با همراهی خیرین انجام شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی بیان کرد: برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در حسینیه سیدالشهدای شهر مریوان، اجرای گروه سرود دانش آموزی و قرآئت زیارت آل یاسین نیز از دیگر برنامه هایی بود که در شهر مریوان به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف استان، برگزاری جشن بزرگ ایرانیان در سالن آزادی سنندج با مشارکت ادارات فرهنگی، برگزاری جشن نیمه شعبان در سالن ورزشی شهر قروه با همت هیات امنای مهدیه این شهرستان، برپایی غرفه نقاشی ویژه کودکان در جشن نیمه شعبان شهر کامیاران و اجرای باشکوه گروه سرود دختران حاج قاسم در مهدیه سنندج تنها گوشه ای از برنامه‌های نیمه شعبان بود که در کردستان انجام شد.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: برگزاری محافل قرآنی در خانه ها و موسسات قرآنی و اعزام مبلغ و مبلغات به نقاط مختلف از دیگر فعالیتهای ویژه نیمه شعبان در کردستان بود.

کد خبر 1751663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha