آموزش در مدارس ۶ شهرستان خراسان جنوبی غیرحضوری شد

موسوی‌نژاد از غیرحضوری شدن آموزش در مدارس ۶ شهرستان استان خراسان جنوبی به دلیلی بارش برف و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد شامگاه(۶ اسفند) در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خاوران اظهار کرد: با توجه به وضعیت بارندگی و کاهش دما تصمیم گرفته شد که مدارس شهرستان‌های بیرجند، زیرکوه، سربیشه، درمیان، قاینات و نهبندان فردا دوشنبه هفتم اسفند غیرحضوری شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند به دلیل برودت هوا ابتدا برای مقطع ابتدایی تصمیم‌گیری شد، ادامه داد: اما برابر هماهنگی با ستاد مدیریت بحران فردا تمامی مدارس و پیش دبستانی‌های این شهرستان نیز در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: مدارس این شهرستان‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی فردا به صورت غیرحضوری و آموزش در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است، ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز در این شهرستان‌ها فردا تعطیل است اما خدمات‌دهی در دستگاه‌های خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به روال شرایط عادی خواهد بود.

سامانه بارشی جدید امروز در خراسان جنوبی فعال شد که به صورت بارش برف اغلب نقاط استان را در بر می‌گیرد. طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد و در این زمینه هشدار نارنجی صادر شد.

کد خبر 1751674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha