عدم حضور در انتخابات باعث طمع دشمنان به نظام اسلامی ایران می شود

مولوی عبدالهی با تاکید بر اینکه انتخابات نماد انسجام و اتحاد ملت است، گفت: عدم حضور در انتخابات نه تنها دردی دوا نمی کند بلکه دردی اضافه کرده و باعث افزایش طمع دشمنان نظام می شود.

مولوی سید احمد عبدالهی- امام جمعه اهل سنت اسدیه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق قانونی و شرعی هر فرد است، گفت: هر فرد ایرانی حق دارد با حضور باشکوه خود در انتخابات در سرنوشت خود صاحب نظر باشد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه افزود: از آن جا که قانون به همه افراد و آحاد جامعه بها داده است لازم است مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

مولوی عبدالهی تأکید کرد: عدم حضور در انتخابات نه تنها دردی دوا نمی کند بلکه دردی اضافه کرده و باعث افزایش طمع دشمنان نظام می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد انسجام و اتحاد ملت است، یادآور شد: حضور باشکوه در انتخابات باعث اقتدار و قوت نظام شده و بی تفاوتی به این مهم ضعف و عدم تجلی اتحاد و انسجام ملت را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه عدم حضور باعث طمع و امیدواری دشمنان است، گفت: باید با حضور خود پای صندوق های رأی فرصت و سوء استفاده را از دشمن بگیریم.  

امام جمعه اهل سنت اسدیه حضور باشکوه آحاد ملت در انتخابات را باعث یأس و نا امیدی دشمنان و افزایش عزت و اقتدار نطام دانست و تأکید کرد: علمای جامعه اهل سنت از تریبون نماز جمعه و ... مردم را به حضور پررنگ در انتخابات دعوت کردند.

مولوی عبدالهی از مردم فهیم استان به خصوص جامعه اهل سنت خواستار اهتمام به این مهم و شرکت در انتخابات شد و اظهار داشت: مردم در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه با حضور باشکوه نسبت به سرنوشت خود و جامعه اهتمام داشته و فرد اصلح را انتخاب می کنند.

کد خبر 1751689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha