خط و نشان فرمانده سپاه کربلا برای برهم زنندگان امنیت انتخابات

سردار مسلمی به ساماندهی سه هزار و ۴۰۰ نیرو در شعب اخذ رای استان مازندران با هدف تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: با هرگونه اخلال در روند برگزاری انتخابات سالم در این خطه از شمال کشور برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در نشست با فرمانداران و بخشداران با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که درسالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت میلاد سراسر نور امام زمان(عج) با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ۱۱اسفند، اظهار کرد:سپاه تلاش دارد در راستای اجرای ماموریت های فرمانداران و بخشداران همراه و همدل باشد.

وی با اشاره به ماموریت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی سپاه کربلا از اعلام آمادگی برای هم افزایی با فرمانداران و بخشداران جهت تحقق ماموریت ها در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مازندران خبر داد و گفت: هم افزایی این دو مجموعه تقویت سرمایه اجتماعی را همراه خواهد داشت.

خط و نشان فرمانده سپاه کربلا برای برهم زدگان امنیت انتخابات

سردار مسلمی با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۲۰۰پایگاه بسیج در مازندران، افزود: تخریب مجموعه ها به نفع دشمنان انقلاب اسلامی تمام خواهد شد برای همین نهادهای انقلابی باید در ماموریت ها هم افزا و هم گرا باشند.

وی با بیان اینکه براساس اصل ۱۵۰قانون اساسی صیانت از ایران اسلامی در داخل و خارج از مرز ها بر عهده سپاه است، ادامه داد: امروز یکی از وظایف شهرداری ها فضاسازی محیطی و انجام برنامه های فرهنگی در تفرجگاه ها، سواحل، مراکز تفریحی وگردشگری است و سپاه تلاش دارد همراه و پشتیبان باشد.

سردار مسلمی به فعالیت سپاه کربلا برای بهسازی هشت نقطه از سواحل استان مازندران اشاره کرد و خواستار همراهی فرمانداران برای تحقق این تعهد سپاه کربلا شد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات اشاره کرد و گفت: قبل از عملیات طوفان الاقصی دشمن سعی می کرد در جبهه مقاومت کارشکنی هایی داشته باشد و اماکن جبهه مقاومت را بزند اما بعد از طوفان الاقصی رویکرد دشمن تغییر کرد و اکنون در جبهه مقاومت به دنبال به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت است.

سردار مسلمی با اشاره به هماهنگی بین مجموعه های امنیتی و نظامی در استان از برقراری امنیت در این خطه از شمال کشور خبر داد و افزود: فرمانداران و بخشداران برای تامین امنیت فضاهای انتخاباتی در استان تلاش نمایند.

وی از آماده باش یگان های امنیتی برای تامین امنیت فضاهای انتخاباتی استان خبر داد و گفت: تامین امنیت وعده های غذایی عوامل اجرایی انتخابات براساس دستور استاندار مازندران برعهده فرمانداران است.

سردار مسلمی به ساماندهی سه هزار و ۴۰۰ نیرو در شعب اخذ رای استان اشاره کرد و افزود: تامین امنیت ۳۶ درصد صندوق های رای برعهده سپاه کربلااست.

وی با بیان اینکه شهرداری ها، دستگاه های خدمات رسان همانند آب، برق، گاز، آتش نشانی و... باید در آماده باش کامل باشند، گفت: بیمارستان های معین نیز باید در آماده باش کامل باشند.

سردار مسلمی از اعلام آمادگی سپاه کربلا برای تامین امنیت حوضچه های مخابراتی استان خبر داد و یادآورشد: دوربین های شهری باید احیا و پاکسازی شوند.

وی با اشاره به اهمیت تامین سلامت انتخابات، برلزوم تحقق راهبردهای انتخاباتی رهبری شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت تاکید کرد.

سردار مسلمی با اشاره به شائبه ی خرید و فروش رای از سوی برخی نامزدها، گفت: خرید و فروش رای قانونی نیست و سلامت انتخابات را با چالش مواجه می‌کند و با خاطیان در این بخش برخورد جدی خواهد شد.

وی همچنین اذعان کرد: جانبداری عوامل اجرایی از بعضی کاندیداها، سوءاستفاده از ظرفیت ادارات و ... تخلف است و با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.

کد خبر 1751716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha