فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است

امام جماعت مسجد علی شهید ارومیه گفت: ماه معظم شعبان به عنوان مقدمه اصلی برای ورود به ضیافت الهی ماه مبارک رمضان بوده و فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان، به‌مناسبت نیمه شعبان مسابقه آشپزی و شیرینی پزی در مسجد علی شهید به همت کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا با حضور بانوان برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده، امام جماعت مسجد علی شهید، امروز عصر، در ویژه برنامه نیمه شعبان، گفت: نیمه شعبان روز با ارزشی است و هر کس به اندازه خودش از فضیلت این روز استفاده می‌کند.

وی گفت: ماه معظم شعبان به عنوان مقدمه اصلی برای ورود به ضیافت الهی ماه مبارک رمضان بوده و فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است.

حجت الاسلام داداش زاده ادامه داد: در جامعه امروزی اگر انسان دنبال آرامش است، مسیر را پیدا نمیکند و آسایش هم در کنار پیدا کردن مسیر مناسب است.

وی افزود: جشن های نیمه شعبان که به هر بهانه ای برگزار می شود و در مسجد علی شهید هم با عنوان مسابقه آشپزی در حال برگزاری بوده، بهانه ای برای شادی است.

امام جماعت مسجد علی شهید ارومیه افزود: همچنین در این مراسم ها مهارت بانوان به نمایش گذاشته می شود و در زندگی اگر انسان مهارت نداشته باشد سخت است و هنر آشپزی نوعی مهارت محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش بانوان در زندگی و خانواده گفت: یکی از مهارت های بانوان قدرت تصمیم گیری بوده که برعهده بانوان است و در زندگی مهارت ها داریم که باید یاد بگیریم.

گفتنی است؛ اجرای تئاتر و سرود نیز از برنامه های جنبی این ویژه برنامه بود.

فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است

فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است

فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است

فضیلت نیمه شعبان، همانند شب‌های قدر است

کد خبر 1751737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha