اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» تا ۱۱ اسفند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت:طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در استان قم آغاز شده و تا جمعه ۱۱ اسفند ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم با اشاره به اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» گفت: این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: افزایش تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون‌ها در سطح کشور، زمینه‌سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه‌های مسجد از جمله اهداف این طرح ملی است.

حیدری زمان اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد را تا ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ ذکر و بیان کرد: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در سه سطح «ستادهای استانی»، «سطح کانونی» و«اعضای کانون‌ها» اجرا می‌شود که سطح کانونی شامل «کانون‌های راهبر»، «کانون‌های معین» و «کانون‌های هم‌گروه»  است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌ها می‌توانند از طریق ثبت‌نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه‌کشی شرکت کنند، اعضای کانون‌های مساجد استان با کسب حداقل ۵۰ امتیاز در هفته می‌توانند در قرعه کشی جوایز شرکت کنند و از جوایزی نظیر لپ‌تاب، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و غیره بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه علاوه بر جوایز کشوری طرح، جوایز دیگری ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:

عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد: هر ۱۰ نفر عضویت در کانون معادل ۱۰۰ امتیاز

تأسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد همجوار فاقد کانون: تأسیس هر کانون در سامانه بچه های مسجد معادل ۲۰۰ امتیاز

به ازای هر ۱۰۰ امتیاز کسب شده: اهدای جایزه معادل ریالی ۱۵۰ هزار تومان

حداقل امتیاز کسب شده برای اهدای جوایز : ۱۰۰ امتیاز

کد خبر 1751742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha