حضور پرشور در انتخابات برای عزت و سربلندی کشور، واجب است

حجت الاسلام نعیم آبادی یکی از معیارهای انتخاب اصلح درک صحیح کاندیداها از انقلاب اسلامی است، گفت: انتخابات پرشور، دشمنان را ناامید می‌کند، لذا برای عزت و سربلندی نظام و کشور مشارکت در انتخابات واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی، نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری شبستان با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح برای حضور و نقش آفرینی در انتخابات خبرگان، اظهار کرد: هر کدام از جامعتین لیست کامل ۱۶ نفره خود را ارائه داده اند. یکی از معیارهای انتخاب اصلح درک صحیح از انقلاب اسلامی است، چرا که انقلاب ما، انقلاب ایرانی نیست بلکه انقلاب اسلامی است لذا یک نماینده خوب باید درک صحیح از انقلاب، مردم و جهان و اسلام داشته باشد.

وی به تاثیر انتخاب اصلح خبرگان برای آینده کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش تعیین کننده ای که مجلس خبرگان در تعیین رهبر به عنوان بالاترین مقام حاکمیت دارد، اهمیت آن به ویژه در آینده کشور مشخص می شود.

 حجت الاسلام نعیم آبادی با بیان اینکه خبرگان به مهمترین مساله یعنی موضوع رهبری می پردازد، افزود: خبرگان تنها مجلسی است که مردم آن را برای نصب و عزل رهبری و نظارت بر عملکرد وی انتخاب می کنند.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات مجلس هم اهمیت بالایی دارد و مردم باید در انتخاب اصلح برای مجلس هم اهتمام داشته باشند، تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی به فرموده امام راحل در راس امور است. در صورتی که مجلسی توانمند داشته باشیم مشکلات کشور حل می شود، اگر همه حل نشود حداقل سهم قابل توجهی از آن کاهش می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات، عزت یک جامعه و اقتدار یک نظام محسوب می شود لذا دشمنان و استکبار جهانی می خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم یا مشارکت مردم پایین باشد بر همین اساس لازم است همه مردم در انتخابات شرکت کنند، چون انتخابات پرشور، دشمنان را ناامید می کند. بنابراین برای عزت و سربلندی نظام و کشورمان حضور و مشارکت در انتخابات واجب است.

کد خبر 1751751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha