یکی از صحنه های حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام، انتخابات است

اسفندیاری گفت:یکی از صحنه های حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام، شرکت در انتخابات است و تقریبا از اول انقلاب تاکنون هر دو سال یکبار انتخابات برگزار شده که این مهم نشان از وجود دموکراسی در کشور ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اسفندیاری در همایش رای اولی ها در جیرفت، گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید بر سه اصل اسلام، ولایت و مردم استوار است.

جانشین فرمانده سپاه جیرفت با بیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، ابراز کرد: تاکنون مردم حافظ این انقلاب بوده اند و به پشتوانه آنهاست که انقلاب اسلامی تداوم و استمرار دارد.

وی با اشاره به این که دشمن با ترور، کوتا، حادثه طبس، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و فتنه به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: دشمن وقتی به این نتیجه رسید که با جنگ نظامی نمی تواند کاری از پیش ببرد با جنگ ترکیبی رسانه ای و ناامید کردن مردم وارد عمل شد.

اسفندیاری تاکید کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا بین مردم با نظام و انقلاب اسلامی فاصله بیندازند زیرا به این نتیجه رسیده است که پشتوانه انقلاب و نظام مردم هستند.

جانشین فرمانده سپاه جیرفت اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی با دروغ پراکنی به دنبال ناامید کردن مردم است اما مردم ما بصیرت دارند و علی رغم مشکلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و در ۱۱ اسفندماه نیز حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

وی عنوان کرد: یکی از صحنه های حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام، شرکت در انتخابات است و تقریبا از اول انقلاب تاکنون هر دو سال یکبار انتخابات برگزار شده که این مهم نشان از وجود دموکراسی در کشور ما است.

اسفندیاری انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت قرآن و اسلام روی کار آمد، خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی مردم می توانند با شرکت در انتخابات در سرنوشت خودشان دخیل باشند.

جانشین فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: هر برگ رای که در صندوق انداخته می شود به مثابه این است که ما با دشمن می جنگیم.

وی تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور، به برکت حضور مردم در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی است و انتخابات یکی از این عرصه ها می باشد.

اسفندیاری حضور در پای صندوق های رای را امنیت آور برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا حضور مردم پررنگ باشد دشمن عقب نشینی می کند.

جانشین فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: حضور در پای صندوق های رای در عرصه های سیاسی، اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و روابط بین الملل تاثیرگذار است.

وی یکی از مولفه های قدرت در نظام انقلاب اسلامی را حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد: هر برگ رای همچون تیری است که بر قلب استکبار مخصوصا آمریکا و اسرائیل وارد می شود.

کد خبر 1751763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha