جزیره «گوام» میزبان نمایشگاه قرآن برای آشنایی با اسلام

انجمن جوانان مسلمانان در جزیره «گوام» آمریکا، میزبان نمایشگاهی برای معرفی اعتقادات و اصول اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kuam»، انجمن جوانان مسلمانان در جزیره «گوام» آمریکا، میزبان نمایشگاهی برای معرفی اعتقادات و اصول اسلامی بود.

«خالد خان»، رئیس انجمن جوانان مسلمان در این باره گفت: اسلام یک دین جهانی برای همه است و اگر کسی بخواهد در مورد آن بیاموزد یا به آن عمل کند از سوی این انجمن مورد استقبال قرار می‌گیرد.

خان توضیح داد که کتاب مقدس قرآن، کلام خدا و هدایتی برای همه بشریت است و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ،آشنایی غیرمسلمانان با این کتاب است.

وی افزود: این مرکز امیدوار است، برای کسانی که به دنبال درک دین اسلام و قرآن هستند، معنا و احساس عمیق‌تری از صلح به ارمغان بیاورد.

ترجمه‌های بین‌المللی متعددی از قرآن کریم به زبان‌های ژاپنی، روسی و اسپانیایی  نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

«خالد خان» گفت که انجمن جوانان مسلمانان همچنین با دیگر رهبران مذهبی ارتباط برقرار می‌کند تا یک پیوند متنوع و عمیق میان پیروان ادیان مختلف به وجود بیاید و بخشی از ماموریت بین‌ادیانی برای نجات انسان‌ها انجام شود.

وی افزود: ما در این نمایشگاه تلاش کردیم تا با پذیرایی از غیرمسلمانان و معرفی قرآن ارتباط عمیق‌تری میان مذاهب مختلف ایجاد کنیم و بگوییم که مسلمانان واقعی چه کسانی هستند و چه خدمتی به جوامعی که در آنها زندگی می‌کنند، انجام می‌دهند.

کد خبر 1751773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha