بی طرفی در انتخابات، صداقت و امنیت در دستور کار قرار دارد

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فراهم شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم گفت: به مردم اطمینان می دهیم بی طرفی در انتخابات، صداقت و امنیت در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۷اسفند)، اظهارداشت: شهرستان چگنی با ۶۵ شعبه اخذ رای و ۶۵ ناظر و ۳۰۰نیروی شورای نگهبان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است.  

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی افزود: به مردم اطمینان داده می شود که بی طرفی در انتخابات، صداقت و امین بودن در دستور کار است.

 وی با بیان اینکه تلاش ما برگزاری یک انتخابات سالم است، گفت: در این راستا  ۱۳ جلسه کلاس آموزشی حضوری و آنلاین، همایش بصیرتی و کارگاه های آموزشی برگزار شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نیروهای نظارت در اختیار برگزاری انتخابات سالم هستند، گفت: صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم اولویت ماست و در صورت وجود هرگونه تخلفی، با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال شمارش و تجمیع آرا سیستمی است، گفت: نیروها در این راستا آموزش لازم را دیدند.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی با دعوت از مردم برای حضور مردم پای صندوق بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان چگنی باری دیگر با حضور پرشور خود و مشارکت در انتخابات در صحنه ای دیگر از انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد.

 وی بیان کرد: به مردم اطمینان می دهیم اجازه نمی دهیم کوچکترین حقی از رای مردم پایمال شود.  

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز دشمن روی انتخابات ما دست گذاشته است، گفت:  در ۱۱ اسفند شاهد برگزاری ۲ انتخابات هستیم، انتخابات مجلس خبرگان یعنی جایگاه ولایت فقیه و این انتخابات اولویت است و مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1751831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha