۴۶۴ رای اولی در طبس پای صندوق های اخذ رأی می آیند

فرماندار ویژه طبس گفت: در شهرستان طبس ۴۶۴ رای اولی وجود دارد که یازدهم اسفند ماه به پای صندوق های اخد رای خواهند آمد.

علی‌اکبر رحیمی-معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با عنایت به اینکه یک حکومت اسلامی هستیم، هر فعالیتی هم در اسلام بایستی در جهت رشد و تعالی انسان باشد و این موضوع بر هر امری مقدم است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در امور مربوط به تعیین سرنوشت خود در حکومت اسلامی یک وظیفه دینی است و برای پیشرفت جامعه اسلامی وظیفه داریم تا در انتخابات شرکت کنیم.

رحیمی با بیان اینکه مشارکت جمعی مردم باعث رشد جامعه می شود، افزود: این موضوع عین عدالت است چرا که نظارت همگانی و شفافیت را به دنبال دارد و باعث می شود تا جامعه احساس کند در قانون گذاری و حکومت شریک هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس عنوان کرد: مشارکت و پشتوانه بالای مردم سبب افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام می شود و می توانیم اهداف خود را در عرصه بین الملل سریع تر و بهتر دنبال و محقق کنیم.

رحیمی با بیان اینکه در یازدهم اسفند ۴۶۴ رای اولی در شهرستان طبس به پای صندوق های رای خواهند آمد، افزود: برای حضور رای اولی ها در انتخابات طی ماه های اخیر به دیدار و گفتگو با آنان پرداختیم و در این راستا دستاوردها و خدمات نظام برای آنان تبیین شد.

وی در پایان بیان کرد: در شهرستان طبس ۶۲ شعبه اخذ رأی مستقر خواهد شد و یک هزار و ۶۲۰ نفر از اقشار مختلف به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در این شعب حضور خواهند داشت.

کد خبر 1751916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha