ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت‌های صداوسیمای فارس برای مشارکت گسترده در انتخابات

مدیرکل صداوسیمای فارس بر بهره گیری از تمام ظرفیت های صداوسیمای فارس در حوزه بسیج اساتید، دانشجویی و دانش آموزی برای مشارکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، احمد پهلوانیان امروز سه شنبه (۸ اسفند) در جلسه هم اندیشی آخرین وضعیت مشارکت بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و دانشجویی در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی سه سال اخیر هستیم و ابعاد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی هم دارد و خیلی روشن است که بعد از جریانات ۱۴۰۱ بیشترین طمع دشمن با همه ابزار و امکانات خود برای کم رونقی و بدون حضور جدی مردم استفاده می کند.

وی افزود: دشمن همه سربازان خود را پای کار آورده است که البته این پدیده جدیدی نیست و این ذات پلید دشمن همواره بوده است.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: اینقدر انقلاب اسلامی ایران در گوشه و کنار رویش داشته که این دشمنی ها مثل همیشه محکوم به شکست و زوال است.

پهلوانیان افزود: طرح "ایران ما نقش ما" که از سوی بسیج دانش آموزی شکل گرفت کار خیلی خوبی است و در خبر فارس به آن پرداخته شده است و با هم افزایی بسیج دانش آموزی و حوزه های سیما و صدای فارس مخاطبان هدف می توانند استفاده بیشتری ببرند و بر بازتاب رسانه ای تاکید کرد. پخش بخش هایی همچون تریبون آزاد، کافه گفتگو و مناظره های انتخاباتی و استفاده از تولیدات دانش آموزان خبرنگار در بسته اخبار جوانه ها از جمله این موارد بود.

مدیرکل صداوسیمای فارس در پایان گفت: باتوجه به نظرسنجی های انجام شده در مورد گروه های مرجع باید با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه، پزشکان و خانواده ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند بهره برد.

رییس بسیج اساتید فارس هم گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه ها اگر در خصوص پیشرفت ها توجیه شوند می توانند پیام را بخوبی به دانشجویان منتقل کنند.

تقوایی افزود: استان فارس این کار را بیشتر از برنامه ابلاغی انجام داد و براساس نظرسنجی استانی و فرا استانی که انجام شد نشان داد اعتماد جامعه به مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان افزایش پیدا کرده است. 

وی افزود: در استان فارس ۳۹ کانون فعال بسیج اساتید وجود دارد که از یک ماه گذشته تاکنون اقدامات زیاد در خصوص بحث انتخابات انجام داده اند و خیلی از اساتید ما در خصوص انتخابات کار می کنند و در حال ارتباط با بدنه جامعه هستند.

رییس بسیج اساتید فارس گفت: تمام طیف های سیاسی اعضای هیات علمی آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرده اند و از مردم خواسته اند در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه در فراخوان های ملی نقش اساتید محوری است افزود: بیش از ۹۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرده اند.

کد خبر 1751982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha