۶۰۰ نفر در فرایند انتخابات شهرستان سرایان همکاری دارند

رضوی از آمادگی کامل هیئت های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند جاری با همکاری ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی در شهرستان سرایان خبر داد.

یاسر رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۱ اسفندماه در سطح شهرستان ۳۶ صندوق ثابت و سیار مستقر می شود، افزود: از مجموع صندوق‌های رأی ۱۸ صندوق در نقاط شهری و ۱۸ صندوق در سطح روستاهای شهرستان فعال خواهند بود.


مقام عالی دولت در سرایان برگزاری چندین دوره آموزشی برای آمادگی هیئت های نظارت و اجرایی و تمامی عوامل اجرایی، با هدف آشنایی با فرآیند رای گیری را متذکر شد و تصریح کرد: تعداد ۶۰۰ نفر نیروی انسانی عملیات صندوق های رای را پشتیبانی و همکاری خواهند کرد.


تلفیق جوان گرایی وتجربه
وی با بیان اینکه در استفاده از افراد با اولویت جوان گرایی و ورود افراد جدید از اقشار و صنوف مختلف بهره گیری شده است، تصریح کرد: یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات استفاده از افرادی که سالیان قبل در پست های کلیدی بودند در کنار جوانان، ترکیبی از جوان‌گرایی و تجربه را در کنار هم فراهم کرده است تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.


فرماندار سرایان تاکید کرد: در فرایند انتخاب تمامی عوامل اجرایی و هیات های نظارت و اجرایی از نیروهای مردمی بهره گیری شده است.


وی از تشکیل ستاد بحران شهرستان به منظور بررسی مسیرها و حوزه های انتخاباتی خبرداد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در حال آماده باش هستند.


وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند، از انصراف ۱۲ نفر کاندیدا در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان خبرداد و اضافه کرد: تعداد ۲۰ نفر کاندیدا در این رقابت انتخاباتی حضور دارند.


پیش بینی مشارکت ۶۰ درصدی مردم سرایان در انتخابات
رضوی با اشاره به مشارکت بالای ۶۰ درصدی مردم شهرستان سرایان در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به جو حاکم در جریان تبلیغات کاندیداها و فرصت مطلوب فراهم شده توسط صدا و سیما در خصوص معرفی و فرایند مناظرات کاندیداها گریزی زد و پیش بینی کرد: در انتخابات پیش رو شاهد مشارکت بالای ۶۰ درصدی  باشیم.


وی در پایان با توصیه به کاندیداهای اظهار داشت: تا در زمان مقرر نسبت به معرفی نمایندگانشان برای حضور در صندوق های رأی به هیات های نظارت اقدام تا کارت ورود و شناسایی برای آنان صادر شود.

کد خبر 1752009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha