همه نامزدهای تایید صلاحیت شده سرمایه نظام هستند

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت:همه نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک به عنوان سرمایه نظام محسوب می شوند و ما به عنوان مجری انتخابات نفیا و اثباتا در مورد تمام نامزدها نظری نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، عصر امروز سه شنبه (۸ اسفند ماه) مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت:یک از شاخصه های دولت سیزدهم از منظر مقام معظم رهبری این بود که فردا را فدای امروز نکرده است و کارهایی و خدماتی که در بخش مرکزی در دولت سیزدهم انجام شده است حاصل این نگاه است.
وی افزود: کارهای و فعالیت های زیر ساختی بزرگی در مجموع شهرستان ورامین به ویژه بخش مرکزی در حوزه های راه و جاده ای، رونق تولید و اقتصادهای روستایی  مثل کشاورزی و دامداری و... صورت پذیرفته است که همه آنها با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و کمک دستگاه های بالا دستی تاکنون انجام گرفته است و در آینده به ثمر می رسد.
معاون استاندار تهران با اشاره به بازدیدهای روستایی در شهرستان ورامین گفت:با شروع بازدید های روستایی و شناخت مستقیم مسئولین از مشکلات و معضلات، سرعت خدمت رسانی  به روستاها به ویژه در بخش مرکزی افزایش یافت و بر اساس آمار خدمات دولت سیزدهم نسبت به ۸ سال گذشته تغییر محسوسی داشته است و مردم طعم خدمت را احساس میکنند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک گفت: فرمانداری ویژه ورامین غریب به شش ماه به صورت مستقیم و یک سال به صورت غیر مستقیم درگیر فرایند برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه می‌باشد و همه چیز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در دشت ورامین آماده است.
درویشی در پایان گفت: همه دستگاه‌ها و آحاد مردم در رقم زدن حماسه سیاسی نقش فعال داشته باشند.

کد خبر 1752038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha