مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی است

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت حداکثری در انتخابات، باعث تثبیت عزت، اقتدار و امنیت همه‌جانبه، تضمین آینده کشور، نقش‌برآب شدن نقشه‌ها، اهداف دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و ملت ایران، تضمین جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی خواهد شد.

فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: خداوند سبحان در آیه ۱۲۰ سوره توبه می‌فرماید: «وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ، و هیچ گامی در جایی که کافران را به خشم آورد برنمی‌دارند و هیچ چیزی از دشمن به آنان نمی‌رسد، مگر آنکه برای آنان به پاداش اینها عمل‌صالح نوشته می‌شود. قطعاً خداوند پاداش‌ نیکوکاران را تباه نمی‌کند».

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» گفت: تمام جبهه کفر، شرک، نفاق و دشمنان قسم خورده ملت ایران، مخالف شرکت مردم ما در انتخابات هستند و از هر راهی برای دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات استفاده می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات موجب خشم، هراس و عصبانیت کفّار و دشمنان نظام می‌شود، افزود: شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح هست و در نزد خدا پاداش دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به این که نظام اسلامی مبتنی بر احکام و دستورات اسلامی بنا نهاده شده و هدف آن ترویج و تحقق احکام اسلامی و شریعت الهی است، هر عملی که به این نظام خدمت کند و در راستای تقویت و تحکیم آن باشد، از جمله شرکت در راهپیمایی ‌ها و انتخابات، مصداق عمل صالح می‌باشد.

حجت الاسلام خاضع حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشانه انسجام، وحدت و همدلی ملت ایران حول محور ولایت و تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این حضور زمینه ساز پیشرفت کشور خواهد بود و هر رای به منزله تیری به قلب معاندین و دشمنان نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم مانند زره پولادینی است که کشور را در مقابل تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های جبهه استکبار حفظ می‌کند و باعث کند شدن حربه‌های دشمنان می‌شود.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: لذا رای دادن و شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف و پیام رای دادن هر فرد این است که من حق دارم سرنوشتم را خودم تعیین کنم و در مقابل خون مطهر شهدا، امام شهدا، پیشرفت و امنیت کشور مکلف هستم.

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و دموکراسی واقعی و حقیقی است و مردم از پایه‌های اصلی اقتدار نظام اسلامی و کانون اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند

وی حضور و مشارکت سیاسی آگاهانه و هوشمندانه مردم را علت پیروزی انقلاب اسلامی و عامل بقاء و تداوم انقلاب دانست و افزود: بنابراین شرکت حداکثری در انتخابات، باعث تثبیت عزت، اقتدار و امنیت همه‌جانبه، تضمین آینده کشور، نقش‌برآب شدن نقشه‌ها، اهداف دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و ملت ایران، تضمین جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ضمن این که پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت پرشور در انتخابات و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

حجت الاسلام خاضع به نقش ارزشمند مساجد در بصیرت افزایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مساجد و ائمه جماعات در برگزاری پرشور و گسترده انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نقش محوری، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز دارند.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات مساجد می‌توانند شرایطی را فراهم نمایند که همه سلایق و جریان‌های وفادار به گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسجد و امام جماعت را مأمن و مایه آرامش روحی و معنوی خود بدانند و با حضور در مساجد، به معرفی خود و ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ائمه جماعات می‌توانند در زمان حضور نمازگزاران در مساجد، تبیین، تبلیغ و یادآوری لازم برای جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم را انجام دهند و از همه ظرفیت‌های مساجد به‌ منظور تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده نمایند و با نظرات مشورتی و ارائه‌ی معیارهای نامزدهای اصلح و البته بدون بیان مصداق، زمینه‌ی ورود افراد اصلح، شایسته، انقلابی، کارآمد و آشنا با درد مردم را در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم سازند.

حجت الاسلام خاضع گفت: البته باید مراقب باشند که مساجد به ستاد انتخاباتی هیچ یک از نامزدهای محترم تبدیل نشود، چون کم توجهی به این موضوع مهم، می‌تواند آسیب‌های جدی را به جایگاه مقدس مسجد وارد سازد.

کد خبر 1752050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha