رای دادن دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حاج علی عسکری گفت: نوجوانان و جوانانی که می توانند رای دهند باید تاریخ کشور قبل و بعد از انقلاب را مطالعه کنند و بدانند این انقلاب و نظام برای ما نعمت بزرگی است و برای دفاع از آن در انتخابات شرکت کنند چرا که این کشور به شما نسل نوجوان و جوان متعلق است.

حاج علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: قبل از انقلاب اسلامی انتخابات مجلس در کشور برگزار می‌شد و من هم دو دوره در انتخابات مجلس شورای ملی شرکت کردم.

این مبارز انقلابی جیرفتی افزود: یادم می آید یک دوره رقابت بین آقایان شاپوری و صدر بود که در نهایت صدر پیروز انتخابات شد و به مجلس شورای ملی راه یافت و یک دوره هم آقای پارسا راهی مجلس شورای ملی شد.

وی بیان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که مردمی شیفته وطن هستند و همین وطن دوستی باعث می شد تا مردم قبل از  پیروزی انقلاب اسلامی هم پای صندوق های رای بروند.

عسکری با بیان اینکه آن زمان مجلس شورای ملی بود و امروز مجلس شورای اسلامی است، ابراز کرد: فرق این دو مجلس در این است که مجلس شورای ملی و قانونگذاران آن دست نشانده آمریکا بودند و به فکر منافع ایران و ایرانی نبودند و اصلا سرنوشت مردم و کشور برای آنها ارزشی نداشت اما برعکس مجلس شورای اسلامی دغدغه حل مشکلات کشور و مردم را دارد.

این مبارز انقلابی جیرفتی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی شکوفا شده و دنیا از پیشرفت ایران اسلامی در سایه تحریم ها متحیر و شگفت زده شده است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی نشات گرفته از خواسته مردم است، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی معتبرترین مجلس در طول تاریخ ایران است.

عسکری با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی شکوفا شده است، ادامه داد: دنیا از پیشرفت های ایران اسلامی در سایه تحریم ها متحیر و شگفت زده شده است.

این مبارز انقلابی با بیان اینکه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا نیستند، ابراز کرد: امروز تمام دشمنان اسلام و انقلاب بر علیه ما بلند شده اند اما کاری از پیش نمی برند چون این کشور پیوند عمیقی با ولایت فقیه، رهبری و سردار سلیمانی دارد.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی امید مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ایران پیرو امام حسین (ع) هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند و همواره با شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها پشتوانه این نظام بوده اند.

عسکری با بیان اینکه دشمنان اعتراف می کنند که برای نابودی جمهوری اسلامی ایران نمی توانند کاری از پیش ببرند، ابراز کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام ابرقدرت ها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و نمونه آن جنگ تحمیلی است که کشورهای زیادی بر علیه ما جنگیدند اما نتوانستند به جمهوری اسلامی آسیب بزنند.

این مبارز انقلابی با بیان اینکه مردم ایران پیرو مکتب شهید سلیمانی هستند، اظهار کرد: شهید سلیمانی در عمل نشان داد که پیرو ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوستدار کشور و یاریگر مظلومان عالم است و دشمنان با ترور ناجوانمردانه، او را از ما گرفتند زیرا دشمنان نتها به دنبال نابودی نخبگان ما بلکه به دنبال نابودی ملت ایران هستند.

وی تاکید کرد: ما باید همچنان در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کنیم و انتخابات یکی از این صحنه های حساس است.

عسکری با بیان اینکه دشمنان هنوز مردم ایران را به خوبی نشناخته اند ما ایرانی و شیعه هستیم، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که ریشه در مکتب امام حسین (ع) دارد ظلم و ستم به مظلومان معنی ندارد و این آمریکا و اسرائیل هستند که با کودک کشی اوج وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشته اند.

این مبارز انقلابی عنوان کرد: امروز در این برهه حساس،
مردم باید برای حفظ امنیت کشور با حضور پرشور وارد صحنه انتخابات شوند و مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گو بزنند.

وی با یادآوری این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی است، خاطرنشان کرد: این نظام مقدس به ما شخصیت، هویت و آبرو داد و مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود و آینده کشور تاثیرگذار هستند.

عسکری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی رهبری داد که رهنمودهای حکیمانه آن دنیا را متحیر کرده است، عنوان کرد: قبل از انقلاب مردم زیر دست اربابان کار می کردند و وضع مطلوبی نداشتند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در کوره دهات ها هم جاده ساخته شده و از نعمت آب آشامیدنی سالم و برق برخوردار هستند.

این مبارز انقلابی جیرفتی با بیان اینکه مردم باید قدر آرامش و امنیت را بدانند، خاطرنشان کرد: این انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، دشمنان از لحاظ اقتصادی و فرهنگی نتوانستند به اهداف خود دست یابند بنابراین با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تبلیغ بر علیه انتخابات هستند.

وی تصریح کرد: ما مردم باید هوشیار باشیم و با حضور در پای صندوق های رای از نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای ما برکات فراوانی را به ارمغان آورده، حفاظت کنیم.

عسکری تاکید کرد: مردم هر چه باشکوه تر در انتخابات حضور پیدا کنند دشمنان کاری از پیش نخواهند برد و به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند واقعا هم همین طور است چون مردم پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این مبارز انقلابی جیرفتی یادآور شد: از همان روزهای اول که نام امام خمینی (ره) را شنیدم و بعدها هم پای صحبت های مقام معظم رهبری که در جیرفت تبعید بودند نشستم در اعتراضات بر علیه شاه ملعون شرکت کردم.

وی با اشاره به این که اعلامیه های امام را توزیع می کردم، بیان کرد: یک روز چماق به دست ها به مغازه ام حمله کردند و با چماق شیشه های مغازه ام را شکستند چند روزی پنهان شدم چون قصد کشتنم را داشتند.

عسکری عنوان کرد: یکبار هم توسط ساواک دستگیر شدم زیرا پس از این که توسط عوامل شاه مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شده بود، اعلامیه پخش کردم.

این مبارز انقلابی جیرفتی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانانی که می توانند رای دهند باید تاریخ کشور قبل و بعد از انقلاب را مطالعه کنند و بدانند این انقلاب و نظام برای ما نعمت بزرگی است و برای دفاع از آن در انتخابات شرکت کنند چرا که این کشور به شما نسل نوجوان و جوان متعلق است.

کد خبر 1752077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha