بسته گردشگری فردوس تهیه شود

قناعت با بیان اینکه بسته گردشگری فردوس باید تهیه شود، گفت: جلساتی برای موضوع مسکن و جهاد کشاورزی برای در فردوس برگزار خواهد شد تا دغدغه ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت شامگاه (۸ اسفند) در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان فردوس اظهار داشت: با سفر به شهرستان ها و بخش ها برای خودمان تعهدات جدیدی ایجاد می کنیم، دولت سیزدهم دولتی مردمی و از جنس مردم بوده و افتخارش خدمت به مردم است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن طرح آسانی نیست بلکه تامین زمین، آب و برق برای دولت هزینه های زیادی دارد، افزود: در این دولت یازدهم و دوازدهم(هشت سال) تنها ۱۲ هکتار از حریم وارد محدوده شده است اما در همین دولت سیزدهم حدود ۵ هزار هکتار از حریم وارد محدوده شده است، این یعنی دولت پای کار است.

قناعت افزود: در بیرجند، قاین و طبس طی ۴۲ سال سه پست ۴۰۰ کیلو  ولت احداث شد اما در طول سه سال گذشته پست ۴۰۰ کیلو ولت در نهبندان و فردوس کلنگ زنی و در حال انجام کار است.

وی با بیان اینکه برق، زیرساخت مهم برای توسعه هر منطقه است و هر شهرستان باید یک پست ۴۰۰ کیلوولت می داشت، افزود: سیاسیون گذشته در این خصوص کم کاری کرده اند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی در انتهای خط گاز است، ادامه داد: گاز تزریقی به استان ما، از خراسان رضوی به صورت تک شاخه ای بود که با شدت سرما و مصرف بالای گاز دچار مشکل می شدیم.

وی افزود: انتقال گاز از دوراهی دشتک زابل به استان در حال انجام است که ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نوع کارهای دولت در خراسان جنوبی از جنس زیرساختی است و انتقال آب از دریای عمان به استان هم در دستور کار است.

قناعت ادامه داد: خط انتقال آب با ۵۰ همت، یعنی ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار است تا کسری آب استان رفع شود.

وی از مسیرسازی انتقال آب به استان خبر داد و افزود: تا پایان سال ۱۴۰۴ آب دریای عمان به خراسان جنوبی می رسد.

به گفته استاندار خراسان جنوبی با این انتقال آب ۶۰ میلیون متر مکعب اب به استان منتقل می شود که کار بسیار بزرگی با وجود خشکسالی ها است.

قناعت تصریح کرد: جزو استان هایی هستیم که بیشترین تغییرات مدیران را داشته ایم اما هنوز مدیران ما ایده آل نیستند.

وی با بیان اینکه بسته گردشگری فردوس باید تهیه شود، افزود: جلستاتی برای موضوع مسکن و جهاد کشاورزی برای (دامپروری) در فردوس برگزار خواهد شد تا دغدغه ها رفع شود.

وی با اشاره به تسهیلات بانک ها، گفت: درخصوص تسهیلات کم بهره ما پیگیری های لازم را انجام داده ایم.

استاندار خراسان جنوبی از پیگیری برای پارک بانوان در فردوس هم خبر داد. 

به گفته وی‌ انتخابات ۱۱ اسفندماه ما انتخاباتی عادی نیست بلکه با توجه به برنامه های دشمن، مهم و حیاتی است و مردم باید با تمام توان و قدرت در صحنه باشند تا امنیت و اقتدار ایران را رقم بزنند.

کد خبر 1752096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha