حضور تاثیرگذار مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه انتخابات جلوه مشارکت برای حاکمیت اراده مردم و مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است، گفت: حضور تاثیرگذار مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.

حجت الاسلام والسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اصل مشارکت را به عنوان یک اصل اساسی و انتخاب صالح‌ترین فرد بر اساس معیارهای فرد اصلح امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های فرد اصلح عنوان کرد: نماینده خوب باید حامی عدالت، نفوذ ناپذیر و مخالف تبعیض و توصیه‌های فرا قانونی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: نماینده خوب راه نفوذ فساد را در طرح‌ها و لوایح مجلس ببندد و طرفدار حقوق محرومان و مستضعفان باشد و منافع ملی و انسانی را بر منافع جزئی ترجیح دهد.

انتخابات مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای حاکمیت اراده مردم و مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است، اظهارداشت: اگر انتخابات نباشد، راه‌های انتقال مسالمت آمیز قدرت بسته می‌شود.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: انتخابات جلوه مشارکت برای حاکمیت اراده مردم و ️مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات فرصتی است تا افرادی که انتخاب می شوند به عنوان خدمتگزاران تازه نفس، به مردم خدمت کنند، ابراز داشت: انتخابات فرصتی برای تغییر و تحولات است.

انتخابات مجلس خبرگان از اهمیت زیادی برخوردار است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های دشمن علیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: همانطور که انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز همین اهمیت را دارد.

وی یادآور شد: تعیین ولی فقیه و نظارت بر کار رهبری از مهمترین برنامه‌های این مجلس است، مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام راحل با هوشمندی شخصیتی را به عنوان ولی فقیه تعیین کردند، که الحق و الانصاف در صفات گوناگون بی‌نظیرست.

حضور مردم در صحنه انتخابات تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان نیز در جایگاه خود بسیار مهم است و در نزد خداوند متعال مأجور و پرثواب است.

کد خبر 1752110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha