استقرار ۶۰ غرفه کالاهای اساسی مردم در نمایشگاه بهاره

مدیر اتاق اصناف شهرستان شیروان گفت: ۶۰ غرفه کالاهای اساسی مردم در نمایشگاه بهاره و ضیافت شیروان مستقر شد.

مهدی فیاضی، مدیر اتاق اصناف شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم این شهرستان برپا شد.

وی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای عمومی مورد نیاز مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره برپا شد.

فیاضی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که از استان های مختلف حضور دارند، ۶۰ غرفه نیز برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در محل برپایی نمایشگاه مستقر شده است که اجناس با ۲۰ درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود.

مدیر اتاق اصناف شیروان عنوان کرد: کیف و کفش، لباس مردانه، زنانه و بچگانه، روسری، آجیل و خشکبار، جوراب، وسایل تزئینی و صنایع دستی و اقلام تنظیم بازاری با حذف واسطه‌ها و با قیمتی پایین‌تر از بازار مصرف به مردم عرضه می‌شود.

فیاضی بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور داشته و نسبت به رسیدگی به شکایات احتمالی مردم اقدام کرده و بر عرضه کالا نظارت مستمر دارند.

وی اضافه کرد: کیفیت کالاهای ارائه شده از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته تا اجناس ارائه شده در بهترین شرایط فیزیکی نمایشگاهی و در کیفیتی مناسب عرضه شود.

وی  تصریح کرد: در اجرای این طرح ۵ تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر حتی روزهای تعطیل بر فعالیت واحدهای صنفی از قبیل پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و لوازم خانگی نظارت مستمر کرده و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی می‌کنند.

به گفته رییس اتاق اصناف شیروان، نمایشگاه بهاره این شهرستان تا ۱۶ اسفند در سالن ورزشی ایثار پذیرای عموم مردم است و در صورت استقبال شهروندان همانند سنوات گذشته قابل تمدید خواهد بود.

کد خبر 1752115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha