جزییات برگزاری مسابقه عکاسی «حضور برای آینده ام» در کرمانشاه اعلام شد

در آستانه ۱۱ اسفندماه، مسابقه عکاسی «حضور برای آینده ام» برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، این مسابقه عکاسی استانی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و به منظور فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی جامعه کار و تلاش و تعاون استان در شایسته‌گزینی و رقم زدن آینده‌ ایران اسلامی طرح‌ریزی شده است.

براساس این گزارش، نوآوری و نگاه نو و خلاقانه برای به تصویر ‌کشیدن فضای همدلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در قالب هنر عکاسی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

همچنین، همه گروه‌های سنی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و خانواده محترم ایشان مخاطب این فراخوان محسوب می‌شوند، لذا علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت حضور خود به همراه خانواده محترم در پای صندوق‌های اخذ رای، در این مسابقه عکاسی شرکت کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال ۲ قطعه عکس خلاقانه از این حضور حماسی، آثار را به همراه مشخصات فردی شامل نام، نام‌خانوادگی، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۱۳۳۳۴۹۱ علی رضا مرادی کارشناس روابط عمومی اداره کل ارسال کنند.

لازم بذکر است، به ۱۰ نفر از صاحبان آثار برگزیده به جایزه تعلق می گیرد.

کد خبر 1752128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha