سخنرانی با عنوان «قبل از رمضان» در شهر جابلانیکا، بوسنی و هرزگوین

شورای جامعه اسلامی شهر جابلانیکا بوسنی و هرزگوین با عنوان «قبل از رمضان» یک سخنرانی علمی و مقدماتی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، شورای جامعه اسلامی شهر جابلانیکا در بوسنی و هرزگوین در چارچوب سلسله سخنرانی های پیش از رمضان که توسط جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین در بیش از یک شهر برگزار شد، یک سخنرانی علمی و مقدماتی برای ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

شیخ هودزیچ، رئیس شورای جامعه اسلامی شهر جابلانیکا در سخنرانی افتتاحیه خود به حاضران - علما، شرکت کنندگان و مسلمانان - خیرمقدم گفت و از سخنرانان در طول سخنرانی، یعنی دکتر حافظ عمار باشیچ و دکتر ایزت ترزیچ، تقدیر کرد.

دکتر حافظ عمار باشیچ در سخنرانی خود بر اهمیت به چالش کشیدن اولویت‌ها در زندگی، تقویت ایمان تاکید کرد.

دکتر حافظ عمار باشیچ در مورد چگونگی آمادگی مؤمن برای ماه مبارک رمضان و چگونگی بهره برداری از ماه مبارک برای تحکیم ارتباط خود با پروردگار متعال صحبت کرد و به بیان آیاتی از قرآن کریم درباره روزه پرداخت.

این سومین سخنرانی تدارکاتی ماه مبارک رمضان در شهر جابلانیکا است که توسط شورای جامعه اسلامی شهر جابلانیتکا برگزار می شود و قرار است این شورا جمعه آینده چهارمین سخنرانی خود را در مسجد چارچیا برگزار کند.

اخیراً جامعه اسلامی روستای «بریکوویکا» در شهر «بیهاچ» در بوسنی و هرزگوین کارگاهی برای دانش‌آموزان مدارس مسلمان در مورد چگونگی ایجاد رفتار خوب در کودکان مدرسه‌ای و افزایش اعتماد به نفس آنها برگزار کرد.

کد خبر 1752151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha