بی اثر کردن هجمه های دشمن با مشارکت جوانان در انتخابات محقق می شود

در آستانه دو انتخاب بزرگ و مهم قرار داریم و همه باید در این رویداد احساس تکلیف کنند، در این راستا شرکت جوانان بسیار حائز اهمیت است زیرا که با شرکت در آن موجب یاس دشمنان می شوند.

خبرگزاری شبستان -خراسان شمالی؛ فاطمه مقدسی

جوانان از جایگاهی برخوردارند که می توانند در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند و با مشارکت حداکثری توام با آرامش کامل، وحدت و همدلی، اخلاق و قانونمدار در انتخابات روز ۱۱ اسفند آینده روشنی را برای کشور رقم بزنند. جوانان هستند که می توانند شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری را برای کشور به ارمغان بیاورند، در این روزها، بیگانگان رفتار سیاسی ملت ایران به ویژه جوانان و نخبگان را در انتخابات پیش رو رصد می‌کنند و منتظرند تا ببینند ملت ایران چه حساسیتی نسبت به آینده خود دارد.

جوانان در دوران قبل و بعد از انقلاب در حوادث گوناگون نقش برجسته ای داشته اند که بیانگر شور، شعور، ایمان و اعتقاد راسخ آنان است که در رسیدن به به قله‌های علم و فناوری کمک کردند.

امروز جوانان با حضور مقتدرانه خود در تمام عرصه ها، آینده‌ای درخشان را برای کشور رقم می زنند و دوستان را شاد ودشمنان نظام را ناامید می کنند.

 با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و نزدیک بودن به قله ما نزدیک قله‌های انسانیت، معرفت و ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم و شما جوانان باید به عنوان نام آوران، پهلوانان و مفاخر این شهرستان و استان و حتی کشوری روحیه مشارکت را در مردم تقویت کنید. در این عرصه حضور پرشور جوانان در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، دانشجویان در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات ۱۱ اسفند نیز همین جوانان مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 نقش مهم جوانان در توسعه و پیشرفت کشور

یکی از جوانان شهر بجنورد می گوید: جوانان به عنوان نیروی ذخیره آینده، چرخ اقتصاد یک کشور و سرمایه مملکت نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

سحر بیگدلی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه مهم جوانان برای حضور در انتخابات اظهارکرد: توسعه و پیشرفت یک ملت بدون حضور جوانان قابل تصور نیست، ما با حضور در پای صندوق های رای می توانیم این پیشرفت را رقم بزنیم.

وی افزود: باید بپذیریم هر کشوری که بخواهد به پیشرفت و توسعه دست یابد، باید از قشر جوان و نیروهای علمی و نخبگانی خود حمایت همه جانبه و فراگیر داشته باشد.

بیگدلی با بیان اینکه جوانان باید مردم را برای شرکت در این رویداد مهم سیاسی سال دعوت کنند گفت: ما در سال های دفاع مقدس افرادی داشتیم که اغلب در دوران جوانی بودند و توانستند در برابر تهدیدات ایستادگی کنند و اکنون جوانان امروز باید آینده کشور را با حضور خود در این مراسم ها رقم بزنند.

 نقش آفرینی جوانان در انتخابات پیش رو

 یکی دیگر از جوانان شهرستان شیروان افزود: در طول سال های انقلاب اسلامی شاهد بودیم که بسیاری از جوانان در صحنه قیام حضور داشتند و به پیروزی نهایی دل بسته بودند.

و امروز شاهد هستیم آنانی که در میدان جهاد و جبهه مقاومت حضور دارند از جوانان برومند و ایمانی هستند.

مصطفی بخشیده با بیان اینکه جوان امید به آینده دارد گفت: در راهپیمایی های امسال دیدیم که بسیاری از جوانان با حضور خود در این عرصه اقتدار خود را به دنیا نشان دادند و در انتخابات پیش روی نیز نقش آفرین خواهند بود.

 وی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما باید بیش از هر زمان هوشیار باشد، افزود: این قشر میدان انتخابات را خالی نخواهند کرد و پیش از همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند زیرا که استکبار جهانی نقشه‌های خود برای انحراف جوانان به کار بسته است.

 بخشیده با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان برای برگزاری پر شور انتخابات گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، رعایت بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند مور توجه قرار گیرد.

 حضور مردم در رویداد سیاسی سال مهم است

یکی دیگر از جوانان می گوید: در اسفندماه سال‌جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و آنچه که مهم است حضور مردم در این رویداد سیاسی است.

 هدی بصیرت اظهارکرد: انتخابات به انسجام، وحدت و برابری بیشتر در کشور می‌انجامد و نیاز است جوانان با هوشیاری نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند، زیرا که انتخاب فرد شجاع منجر به انتخاب افراد اصلح خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید جوانان برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شور و نشاط ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: این قشر باید مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور و حضور گسترده مردم باشیم.

 بصیرت ضمن بیان اینکه دشمن برای دور کردن مردم و جوانان از انقلاب و حاکمیت انتخابات را به مباحث اقتصادی گره زده است، ابراز داشت: باید جوانان را از این نقشه دشمن آگاه کرد تا دچار انحراف نشوند، امروز شاهد حضور و نقش آفرینی جوانان در حوزه‌های مختلف هستیم و افتخارات بسیار بزرگی را به همت جوانان کسب کرده ایم.

 بی اثر کردن هجمه های دشمن  با مشارکت جوانان در انتخابات

یکی دیگر از جوانان با اشاره به توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن جوانان از حضور در انتخابات افزود: دشمن در تلاش است با ایجاد فضای یاس و ناامیدی بین جوانان آنها را نسبت به انقلاب دلسرد کند در مقابل این هجمه باید هوشمندانه عمل کرد و جوانان با مشارکت حداکثری در انتخابات هجمه‌های دشمن را بی اثر کنند.

 هادی مرادپور گفت: باید از ظرفیت جوانان جهت ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود، چرا که امروز وظیفه و تکلیف همه ما در جلب و دعوت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: با توجه به آمار بالای ثبت نام و مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای می‌توان نتیجه گرفت فرهیختگان و نخبگان جامعه به این نتیجه رسیده اند، رفع همه مشکلات در پای صندوق‌های رأی است.

مرادپور با بیان اینکه مشارکت نکردن در انتخابات ظلم به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است می گوید: مشارکت حداکثری مردم مهمترین اصل در هر انتخابات به ویژه انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند امسال است و در کنار آن، مشارکت کنندگان باید با آگاهی، انتخابی اصلح داشته باشند.

جایگاه مهم جوانان در برگزاری انتخابات باشکوه

یکی دیگر از جوانان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان یک قشر اثر گذار، جایگاه مهمی در برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه دارند.

اسماعیل پناهی افزود: انتخابات پرشور زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی، خنثی کننده توطئه‌ها و فشارهای دشمنان، توسعه کشور و ایران قوی‌تر است.

وی اظهارکرد: بسیاری از مشکلاتی که در شرایط کنونی به ویژه مشکلات اقتصادی کشور با آن مواجه است می‌توان با برگزاری انتخاباتی باشکوه و تشکیل مجلسی قوی در مسیر رفع آنها اقدام کرد.

خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که صلاحیت ۲ نامزد برای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 1752210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha