انتخابات باید به عرصه جهاد تبیین تبدیل شود

فرماندار شهرستان شیروان گفت: انتخابات باید به عرصه جهاد تبیین تبدیل شود و بهترین جهادگران تبیین نیز نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شیروان چهارشنبه شب در جلسه تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارکرد: چهار فاکتور تأمین سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در خصوص انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: روزی برای حفظ نظام، جان لازم بود که شهیدان دادند امروز رای دادن لازم است انشالله مردان و زنان در ایران زمین با مشارکت گسترده خود روح شهیدان را شاد و به نهضت جان تازه ای می بخشند.

اسماعیل زاده عنوان کرد: تاریخ نشان داده مردمی که در سرنوشت خود نقش نداشته‌اند دیگران برای آنها تصمیم خواهند گرفت و این راهی است که هیچگاه مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی آن را نپسندیده و در موقعیت های حساس به وظیفه خود عمل خواهند نمود.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به پیش بینی ۱۵۷ شعبه اخذ رأی حتی در دورترین و مرتفع ترین روستاها و آبادی های شهرستان بیان کرد: صندوق های سیار برای محل ها و افرادی که توانایی مراجعه به شعب را ندارند پیش بینی شده تا تمامی افراد واجد شرایط امکان مشارکت در انتخابات را داشته باشند.

اسماعیل زاده اضافه کرد: با توجه به قانون شفافیت مالی نامزدها این دوره گام بلندی جهت تحقق عدالت و برابری جهت رسیدن به رقابتی سالم برداشته شد و حضور نامزدهایی از همه اقشار،صنوف و احزاب سیاسی با مدارک عالیه نمایانگر ورود ما به گام دوم انقلاب و تلاش جهت تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب می باشد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 1752225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha