برای جریان سازی در جامعه از شعر استفاده شود

فیض با اشاره به نقش شعر در بحث ایجاد تحول فکری در جامعه برلزوم بهره مندی از ظرفیت این رشته هنری جهت تبیین و بازنشر دستاوردهای نظام و تقویت اعتماد عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  ناصر فیض-شاعر طنزپرداز در آیین اختتامیه جشنواره شعر «ایران جان» ضمن تحسین اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با همکاری حوزه هنری استان برای برگزاری جشنواره شعر ایران جان ویژه انتخابات و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: اینکه این جشنواره مختص مازندران بود اما شاهد دریافت اشعار شاعران سراسر کشور توسط دبیرخانه این جشنواره بوده ایم نشان از اثرگذاری شعر دارد.

وی خطاب به مسئولین برلزوم بهره گیری از ظرفیت شعرا برای تبیین ارزش های دینی و انقلابی تاکید کرد و افزود: شعر ابزاری برای انتقال مفاهیم است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.  

فیض به اقبال شعرا به غزل و شعر کهن اشاره کرد و گفت:در تاریخ ادبیات نداریم هیچ شاعری  انقلاب کرده باشد اما شعرای برجسته ای داریم که زمینه تحول فکری در جوامع را رقم زده است باید مسئولین از این ظرفیت برای تبیین دستاوردهای نظام و تقویت اعتماد عمومی بهره بگیرند.

وی ارسال بیش از هزار شعر به جشنواره شعر ایران جان را تحسین برانگیز دانست و اذعان کرد: اقبال هموطنان از جشنواره شعر ویژه مازندرانی ها بیانگر این که مسئولین این خطه از شمال کشور باید برای تقویت حوزه شعر بیش از پیش سرمایه گذاری نمایند.

کد خبر 1752227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha