هلال احمر خراسان جنوبی ۸۵۰ مسافر در راه مانده را اسکان داد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۸۵۰ مسافر در سه شهرستان خراسان جنوبی از سوی هلال‌احمر استان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،محمدعلی کاوسی امروز (۱۰اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: از ابتدای آغاز بارندگی‌ها در استان، ۲۲ محل از سوی هلال‌احمر در جاده‌ها و شهرهای خراسان‌جنوبی برای اسکان اضطراری پیش‌بینی شده بود که با توجه به تداوم بارش برف ۵ محل دیگر نیز به این تعداد اضافه شد و در حال حاضر ۲۸ محل برای اسکان مسافران تدارک دیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۸۵۰ مسافر در سه شهرستان خراسان جنوبی از سوی هلال‌احمر استان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های قاین، نهبندان و بیرجند شب گذشته با بیشترین آمار اسکان مسافران در صدر هستند.

کاوسی تأکید کرد: با توجه به شدت بارش برف تمامی تیم‌ها و نیروهای عملیاتی هلال‌احمر استان برای ارائه خدمات به مسافران در حالت آماده‌باش هستند.

سامانه بارشی جدید از دیروز (چهارشنبه) در خراسان جنوبی فعال شد و بیشتر بارش‌ها به صورت برف بوده که مرکز استان هم سفیدپوش شده است.

بارش برف و باران از اوایل هفته جاری در خراسان جنوبی شروع به باریدن گرفت و دمای هوا نیز کاهش محسوس داشته به طوری که غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها را در پی داشته است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره گسترش و تقویت توده هوای ناپایدار جوی به صورت وزش باد شدید موقتی، بارش باران و برف شدید از روز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

کد خبر 1752278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha