برگزاری نشست مشترک هیأت نظارت انتخابات در قرچک

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نشست مشترک نمایندگان فرماندار و سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران،صبح امروز پنجشنبه (۱۰ اسفندماه) به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین نمایندگان فرماندار، سرناظران هیأت نظارت و کاربران رایانه، با هدف برگزاری انتخابات قانونی و شکوهمند، نشست مشترک نمایندگان فرماندار، سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه در محل کانون ملائک آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

حسین فخاری رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک در حاشیه این جلسه اظهار داشت: با توجه به این که امر احراز هویت افراد شرکت کننده در انتخابات به صورت برخط و با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک صورت می‌گیرد، جلسه هماهنگی بین نمایندگان فرماندار، سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه برگزار شد تا آخرین هماهنگی‌های لازم برای روز اخذ رأی صورت گیرد.

فخاری اظهار داشت: در این جلسه نقطه نظرات افراد برای رفع مشکلات احتمالی و پیش بینی رفع این مسائل در روز اخذ رأی ارائه شد تا شعب اخذ رأی در روز پذیرایی از مردم با کمترین مشکل در احراز هویت افراد و ارائه تعرفه به افراد واجد شرایط مواجه شوند.

کد خبر 1752306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha