دعوت مراجع عظام تقلید از مردم برای حضوری گسترده در انتخابات

مراجع معظم تقلید از ملت شریف ایران خواستند برای حفظ استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور در انتخابات حضوری گسترذه داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی مردم را به حضور حماسی پای صندوق های رأی دعوت کردند.

آیت‌الله نوری همدانی:

مردم دشمنان ایران و اسلام را مانند همیشه مایوس کنند

آیت‌الله نوری همدانی از مردم ایران درخواست کرد حضور پرشوری در انتخابات داشته و دشمنان ایران و اسلام را مانند همیشه مایوس کنند.

این مرجع تقلید افزود: مردم متدین و متعهد ایران با وحدت و اتحاد خودشان همیشه در این راه قدم برداشته و با توفیق و لطف خداوند متعال در عرصه‌های مختلف سربلند بیرون آمده اند.

وی  با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: با اتحاد و وحدت ملت ایران اسلامی توطئه و نقشه‌های دشمنان تاکنون اثری در اراده ملت نداشته است.

آیت‌الله نوری همدانی از مردم ایران درخواست کرد حضور پرشوری در انتخابات داشته و دشمنان ایران و اسلام را مانند همیشه مایوس کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی:

حضور در انتخابات نشانه بیدار بودن یک ملت است

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز تاکید کرد: نشانه بیدار بودن یک ملت، حضور در انتخابات است.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر شرکت همه مردم در انتخابات، گفت: نشانه بیدار بودن یک ملت، شرکت در انتخابات است و شما هم از طریق شرکت در انتخابات بیداری و هوشیاری خودتان را اثبات کنید.

آیت الله جوادی آملی:

حضور فعال در انتخابات وظیفه همگانی است

آیت الله جوادی آملی هم با دعوت از مردم به حضور حداکثری در در انتخابات، تصریح کردند: باید در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال، امنیت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

وی افزود: در همه مسائل اجتماعی باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

آیت‌الله سبحانی:

مردم برای اصلاح امور و حل مشکلات کشـور، افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه را انتخاب کنند

آیت‌الله سبحانی هم از مردم دعوت کرد با حضور پای صندوق رأی، افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه را انتخاب کنند تا به خواست خداوند متعال از این طریق مشکلات برطرف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ایام پیش رو، ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی است که رکن مهمی در نظام جمهوری اسلامی به شمار میرود، از عموم مردم و طبقات مختلف درخواست می‌شود، برای اصلاح امور و حلّ مشکلات کشـور، افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه را انتخاب نموده تا به خواست خداوند متعال از این طریق آنچه که مشکلات معیشتی و غیره دامنگیر شده است برطرف گردد.

کد خبر 1752335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha