توصیه امام جمعه کهگیلویه به خانواده ها در روز رای گیری

امام جمعه دهدشت گفت: توصیه می‌کنیم که خانواده‌ها فرزندان کوچک خود را نیز همراه خود بیاورند تا این فرایند ملی، آشتی، محبت و امنیت ساز برای کشور را نوجوانان یاد بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به اینکه تبلیغات پرشور و شعوری در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: مردم شور و شعور انتخاباتی خود را به منصه ظهور رساندند و فردا با رای دیگری به نظام جمهوری اسلامی، کار را تمام می‌کنند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: امروز در فرمانداری آخرین نشست هیئت اجرایی برگزار شد و جهت خدا قوت در این نشست حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۷ صندوق در شهرستان کهگیلویه برای اخذ رای پیش بینی شده و آمادگی دارند که رای مردم را اخذ کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته گذشته تقریباً به همه مناطق شهرستان سفر داشتم، برای مسئله جهاد تبیین، تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات اقدام شد و خوشبختانه شور و نشاط انتخاباتی وجود دارد.

حجت الاسلام وحدانی فر بیان کرد: به مردم نیز توصیه می‌کنم که فردا صبح از اول وقت پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا کار رای گیری برای کاربران آسان‌تر صورت گیرد تا علاوه بر سهولت رای گیری، کار به آخر وقت کشیده نشود و رای ها جمع آوری و زودتر نتایج مشخص شود.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه آنچه برای بنده جالب به نظر رسید، حضور رای اولی‌ها در ستادهای انتخاباتی بود که این حضور قشر جوانان و بصیرت افزایی که وجود داشت و نوجوانانی که نمی‌توانستند در انتخابات شرکت کنند، ولی انگشتان خود را به نشانه حمایت و آمادگی برای رای دادن نشان می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم که خانواده‌ها فرزندان کوچک خود را نیز همراه خود بیاورند تا این فرایند ملی، آشتی، محبت و امنیت ساز برای کشور را نوجوانان یاد بگیرند و بدانند آنچه که امنیت، اقتدار عزت و آقایی برای ایران اسلامی می‌آفریند، مسئله انتخابات است.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: به لطف الهی همه زیرساخت‌ها فراهم بوده و آماده یک شروع دوباره، جان بخشیدن دوباره و نگاه دوباره به انتخابات برای مجلس شورای اسلامی و انشالله آینده سازی برای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 1752380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha