آغاز رای گیری در ۱۵۷ شعبه انتخاباتی شیروان

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان با اشاره به فعالیت ۱۵۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: این تعداد ۱۷ شعبه( ۱۱ درصد) نسبت به انتخابات سال ۹۸ افزایش داشته است.

محمد امیدوار، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از مجموع کل شعبات اخذ رای، ۹۴ شعبه معادل ۶۰ درصد ثابت و ۶۳ شعبه معادل ۴۰ درصد سیار است، همچنین ۷۲ صندوق در سطح شهر شیروان و ۸۵ صندوق در سطح روستاها دایر می شود.

وی عنوان کرد: از مجموع صندوق های اخذ رای در سطح شهر شیروان، چهار شعبه سیار برای پادگان آموزشی، زندان، بیمارستان و شهرک صنعتی پیش بینی شده است.

امیدوار خاطرنشان کرد: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در شعب اخذ رای این شهرستان خراسان شمالی به صورت مستقیم برای اخذ آرای مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال همکاری می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان بیان کرد: این تعداد عوامل اجرایی و نظارتی شامل نماینده فرماندار، بازرسین، ناظرین، حفاظت، خدمتگزار و راننده هستند.

امیدوار اضافه کرد: برای هر شعبه اخذ رای در این شهرستان، ۱۲ مسئول به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت دارند.

وی تصریح کرد:در ابتدا  ۲۳ نامزد در حوزه انتخابیه این شهرستان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که با انصراف پنج نفر ۱۸ نفر به صورت رسمی با یکدیگر رقابت می کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در حال برگزاری است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1752409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha