نماینده رهبر معظم انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداخت

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آراء خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان صبح امروز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد المهدی(عج)، آراء خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام مطیعی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: دشمنان برای اثرگذاری بر انتخابات ۱۱ اسفند دندان تیز کرده‌اند لذا همگان باید به نیت عبادت و با شور و نشاط، توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی کنند.

امام جمعه سمنان انتخابات امسال را متفاوت از سال‌های قبل دانست و تاکید کرد: مشارکت در این انتخابات سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به اینکه استکبارگران انتخابات ما را رصد می‌کنند تا ببینند اگر مشارکت مردم ما اندک باشد، نقشه‌های شوم شأن را تداوم ببخشند  اظهارداشت: لذا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این دوره، از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام مطیعی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کس مخاطب دارد باید اهمیت مشارکت بالا در انتخابات را تبیین کند و این یک وظیفه مهم برای تک تک ما است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند تا بگویند که نظام و انقلاب شأن را دوست دارند، افزود: عملکرد ایرانیان در انتخابات همان موضوعی است که دشمنان از ماه‌ها قبل برای رصد آن برنامه‌ریزی دارند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: دشمنان ماه‌ها است که مردم را به رأی ندادن دعوت می‌کنند و این نشان می‌دهد که انتخابات چقدر برای آنها اهمیت دارد.

مطیعی با بیان اینکه مردم رویکرد دشمنان و معاندان را در خصوص انتخابات می‌بینند، تاکید کرد: اینکه دشمنان تا این میزان انتخابات ایران را مهم دانسته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند نشان از اهمیت آن است.

نماینده رهبر معظم انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداخت

نماینده رهبر معظم انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداخت

نماینده رهبر معظم انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداخت

کد خبر 1752417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha