حضور مردم در انتخابات اصل نظام را تشکیل می‌دهد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است و حضور مردم در انتخابات اصل نظام را تشکیل داده است.

حجت الاسلام محد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف و وظیفه، یک حق است و از این حق سیاسی و ملی باید استفاده کرد.

 وی با بیان اینکه رأی ما سرنوشت ساز است عنوان کرد: باید مراقب باشیم تحت تأثیر تبلیغات مخرب قرار نگیریم، مشارکت جدی و همبستگی بالای مردمی، فرصتی را برای رشد اقتصادی کشور فراهم می‌کند.

حجت الاسلام معلم بر اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید و تصریح کرد: دشمن بیشتر از ما منتظر نتیجه انتخابات است چون نتیجه انتخابات و درجه مشارکت برای آنها بسیار مهم است و آنها برنامه های خود را بر اساس مشارکت ما عملیاتی خواهند کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: مبادا کسی با عدم شرکت مردم را تشویق به طراحی توطئه علیه کشور ما کند، انسجام ملی بزرگترین مولفه قدرت است و از تمام مولفه ها بالاتر می باشد و در تعبیری دقیق انسجام ملی، سلاح ماست و هیچ عاقل سلاح خود را در برابر دشمن زمین نمی گذارد مخصوصاً اینکه ما در خطرناک ترین منطقه قرار گرفته ایم.

 حجت الاسلام معلم با اشاره به اینکه کسانی که توان، آگاهی، بصیرت، تخصص و شناخت کافی از مسائل کلان کشور، استان و شهر دارند اصلح هستند اضافه کرد: این افراد باید به ایستادگی در مقابل دشمنان نظام اعتقاد داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم‌ محوری، پرهیز از توجه به منافع شخصی، حزبی و جناحی، ساده زیستی و در چارچوب قانون و اختیارات حرکت کردن نیز از معیارهای فرد اصلح برای انتخاب است.

وی افزود: فرد اصلح باید رعایت اخلاق و التزام عملی به دستورات اسلامی، مصوبات و فرامین رهبری داشته باشد، کسانی که به دنبال وظایفی بیشتر از چیزی که قانون برعهده آنان گذاشته باشند، حتماً اصلح نیستند.

کد خبر 1752421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha