حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در شعب اخذ رای علی رغم سرمای شدید هوا

سردار مهدوی گفت: مردم بصیر و آگاه و هوشیار ایران در ۴۵ سال اخیر ثابت کردند که در تمامی عرصه ها حضور گسترده ای دارند و امروز علی رغم وجود برودت و سردی هوا شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

سردار محمدرضا مهدوی-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور مردم به لطف خدا در ساعات اولیه خوب و عالی است.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم بصیر و آگاه و هوشیار ایران در ۴۵ سال اخیر ثابت کردند که در تمامی عرصه ها حضور گسترده ای دارند و امروز علی رغم وجود برودت و سردی هوا شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای آغاز فرآیند انتخابات مردم حضور یافته اند، افزود: در تمامی مناطق صندوق های اخذ رای رسیده است و مردم در حال رای دادن هستند.

وی در ادامه گفت: علی رغم تلاش دشمنان و همه توطئه ها به لطف الهی شاهد حضور گسترده مردم هستیم و دشمن به دنبال این بود تا حضور مردمی را در این دوره از انتخابات کمرنگ کند.

سردار مهدوی با بیان اینکه مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: مردم امروز با حضور در انتخابات ثابت کردند که به عنوان پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی همواره پای کار هستند و فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان گفت: انتظار مردم از مسئولان این است که هر کس به مجلس راه یافت مشکلات مردم و کشور به خصوص مشکلات اقتصادی را حل کنند و مشکل گشای مردم باشند.

کد خبر 1752435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha