انتخابگر باشیم/انتخابات روز نمایش اراده ملت ایران

بهادری جهرمی با بیان اینکه باید انتخابگر باشیم، گفت:مردم عامل و باتحرک وارد می‌شوند و اجازه نمی‌دهند دیگران به جای آنها تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، عصر جمعه ۱۱ اسفند با حضور در ستاد انتخابات کشور، ضمن بازدید از فرایند برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران حضور یافت.

سخنگوی دولت گفت: امروز حماسه ملی است؛ حماسه ای که در این روز پرشکوه وحدت ملی، روز نمایش اراده ملت ایران برای مشارکت در انتخابات و توسط مردم و مجریان و عاملان انتخابات به تصویر کشیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مردم و مجریان و عاملان انتخابات، عوامل و هیات های نظارتی شورای نگهبان و عزیزان رسانه که متعکس کننده حماسه ملی و به یادماندنی هستند خداقوت می گویم.

بهادری جهرمی با اشاره به بازدید از ستاد انتخابات کشور، گفت: از نزدیک شاهد تلاش ها، پیگیری ها و نظارت های مستمر بودیم و به رغم تصویب قانون جدید و تغییر در فرایند برگزاری انتخابات، از ساعت ابتدایی صبح شاهد حضور مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

وی یادآور شد: انتخابات ۱۴۰۲ در ۴ شعبه به صورت صددرصد الکترونیکی و در سایر شعب نیز بخش زیادی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

بهادری جهرمی با بیان اینکه فرایند انتخابات با مشارکت در حال انجام است، گفت: نسلی از مشارکت کنندگان ترجیح می دهند صبح و ظهر پای صندوق بیایند و برخی هم ساعات پایانی را برای حضور در شعب اخذ رأی ترجیح می دهند.

سخنگوی دولت خطاب به مردم گفت: خواهش می کنیم، حضور در شعب اخذ رأی را به لحظات آخر موکول نکنند و از این حق ملی شان نگذرند.

وی از مردم خواست تا انتخابگر وارد شوند و تصریح کرد: هیچ کس اجازه نمی دهد برای حوزه های فردی خود شخص دیگری تصمیم بگیرد به طریق اولا هم کسی نباید اجازه دهد دیگران برای آینده زندگی جمعی و مسیر حرکت اقتصادی سیاسی و اجتماعی وی تصمیم بگیرند و خودش تماشاچی باشد.

وی تاکید کرد: مردم عامل و باتحرک وارد می شوند و اجازه نمی دهند دیگران به جای آنها تصمیم بگیرند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه هرچه مشارکت بیشتر باشد نتیجه هوشمندانه تر و منطقی تر خواهد بود، افزود: نگاه ها و سلیقه های مختلف بیایند و افراد نزدیک به نظرات و آراء خود را انتخاب کنند و امیدواریم به صورت جمعی همگی با هم برای ساختن بهترین آینده رقم بزنیم.

کد خبر 1752644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha